Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
21.01.2022
Waldemar Borowski
W. Borowski

7 sposobów na pracę z uczniem trudnym i zaburzonym

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Czym jest niedostosowanie społeczne u dzieci/uczniów i jakie zaburzone zachowania mogą się z nim wiązać? Jak skutecznie korygować zaburzone zachowania w trakcie pracy dydaktyczno-wychowawczej?

Treść wideoszkolenia stanowi syntezę niezbędnych informacji na temat zagadnienia niedostosowania społecznego. Prowadzący omówi rodzaje zaburzeń zachowania przejawianych przez dzieci/uczniów podczas zajęć w przedszkolach i szkołach, scharakteryzuje także najczęstsze formy zachowań opozycyjno-buntowniczych i poważnych zaburzeń zachowania.

Uczestnicząc w webinarze poznasz ponadto strategię Aleksandry Karasowskiej - jedną z najskuteczniejszych strategii pracy z uczniami niedostosowanymi społecznie. Tematy poruszane w tej części szkolenia to m.in. typologia zaburzeń - w relacji z dorosłymi, rówieśnikami, samym sobą - oraz prezentacja cech zaburzonych zachowań. Prowadzący zaprezentuje również graficzną analizę przypadku praktycznego zastosowania strategii A. Karasowskiej.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, pedagogów szkolnych i innych specjalistów pracujących z uczniami trudnymi i zaburzonymi.

Prelekcja jest częścią konferencji: Praca z uczniem trudnym i zaburzonym

Zobacz wszystkie tematy

Zobacz stronę konferencji

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, co warto wiedzieć o niedostosowaniu społecznym;
  • Poznasz różne rodzaje zaburzeń zachowania;
  • Poznasz efektywną strategię pracy z uczniem z zaburzonymi zachowaniami;
  • Otrzymasz wiele praktycznych wskazówek do pracy z tzw. trudnym dzieckiem/uczniem.
Pojęcie niedostosowania społecznego
Normy społeczne, surowość norm, kryteria oceny zachowań uczniowskich
Zaburzenia zachowania: zachowania opozycyjno-buntownicze
Poważne zaburzenia zachowania
Strategia A. Karasowskiej: typologia zaburzeń, cechy zaburzonych zachowań
Jak zbudować strategię dla ucznia trudnego? Graficzna analiza przypadku

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Waldemar Borowski

Wykładowca, nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, kurator społeczny.

Oceny

6
169
5
140
4
17
3
2
2
0
1
1
Średnia ocena: 5,4 / 6

Opinie

Świetnie merytorycznie, ciekawe pomysły

Łukasz C.

Bardzo zrozumiały przekaz.Spokojny i rzeczowy sposób prowadzenia wykładu. Dużo informacji do mnie dotarło, na które wcześniej nie zwróciłam uwagi.Dovre pomysly odnośnie podnoszenia wartości u ucznia, który pogubił się w swoim zachowaniu.

Urszula M.

Bardzo przydatne szkolenie.

Małgorzata O.

Sposób prowadzenia szkolenia. Utrzymanie tempa, podawanie wiadomości w przystępny sposób. Polecam spotkanie i pana prowadzącego.

Lidia M.

Konkretne wskazówki, przykłady z którymi każdy nauczyciel styka się w pracy w szkole.

Marzena P.