Skorzystaj z niesamowitej okazji i wybierz abonament dla nauczycieli

Teraz abonament na rok w cenie 7 wideoszkoleń

Zobacz

Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Kontakt

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami!

Możesz też sprawdzić czy poniżej nie ma już odpowiedzi na Twoje pytanie :)

Zobacz: odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Biuro obsługi klienta

bok@edumaster.pl

+48 783 745 341

Adres

Edumaster.pl
ul. Królowej Jadwigi 97
30-209 Kraków

Skorzystaj z formularza

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz listę pytań, które najczęściej zadają nam klienci. Oczywiście - z odpowiedziami! Mamy nadzieję, że sekcja ta rozwieje wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości i ułatwi korzystanie z naszej platformy.

Zakup

Nie jestem nauczycielem. Czy mogę zakupić szkolenie?

Jako Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Edumaster zajmuje się edukowaniem pracowników oświaty, a nasze szkolenia kończą się wydaniem stosownych zaświadczeń. W związku z tym udział w szkoleniu możliwy jest tylko w przypadku nauczycieli.

Jak mogę złożyć zamówienie na szkołę?

Platforma Edumaster umożliwia złożenie zamówienia na osobę prywatną lub na szkołę. W tym drugim przypadku w kroku pierwszym w koszyku należy wybrać opcję Kupuję na szkołę, a w kroku kolejnym, w sekcji Nabywca wpisać dane Gminy/Miasta/Firmy lub innej jednostki będącej płatnikiem, z kolei w sekcji Odbiorca – podać dane placówki. Płatnik otrzyma fv na termin oraz informację na maila z podsumowaniem zakupu.

Jak zapłacić za produkty?

W Edumaster korzystamy z szybkich i bezpiecznych płatności online – Przelewy24. Jeżeli zamówienie składasz w imieniu szkoły, możesz otrzymać fakturę na termin – musisz tylko w formularzu zamówienia podać dane Nabywcy/Płatnika oraz Odbiorcy. Nabywca automatycznie otrzyma od nas maila z podsumowaniem zamówienia oraz fakturą.

Czy po zakupie kursu otrzymam fakturę?

Oczywiście. Jeżeli produkt został zakupiony na osobę prywatną, fakturę znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Jeżeli produkt został zakupiony na szkołę, wskazany w zamówieniu Nabywca/Płatnik otrzyma na maila fakturę na termin.

Na moim koncie użytkownika nie ma zakupionego szkolenia.

Informacje o wszystkich zakupionych produktach zawsze znajdują się na koncie użytkownika. Jeśli w sekcji Moje szkolenia nie widzisz zakupionego produktu, może to wynikać z kilku kwestii: 1. upewnij się, że zamówienie zostało poprawnie złożone – po przyjęciu zamówienia zawsze wysyłamy Ci na maila odpowiednie potwierdzenie z linkiem do produktu 2. upewnij się, że płatność została zlecona – na platformie korzystamy z bezpiecznych płatności Przelewy24 i w przypadku zamówień indywidualnych tylko taka forma płatności jest możliwa.

Konto użytkownika

Konto użytkownika – czy muszę je zakładać?

Konto użytkownika jest niezbędne, by móc korzystać z wszystkich funkcjonalności naszej platformy. Po pierwsze, znajdziesz na nim wszystkie informacje dotyczące swoich zamówień, a także zakupione produkty. Po drugie, na koncie uzupełniasz informacje, niezbędne do wydania zaświadczenia, a zatem datę i miejsce urodzenia. Po trzecie, na koncie znajdziesz wszystkie istotne dokumenty, a zatem zaświadczenia oraz faktury.

Jak założyć konto użytkownika?

Konto użytkownika możesz założyć w dowolnym momencie, wybierając opcję rejestracji dostępną z poziomu strony głównej lub na etapie składania zamówienia. Aby założyć konto na platformie Edumaster, musisz podać swoje imię, adres mailowy oraz hasło. Pamiętaj, aby na koncie użytkownika uzupełnić wszystkie dane: nazwisko, datę urodzenia, miejsce urodzenia. Informacje te są nam niezbędne do wydania zaświadczenia po ukończeniu webinaru lub wideoszkolenia.

Produkty

Jak wziąć udział w webinarze Edumaster?

Webinar to szkolenie online „na żywo”, które odbywa się w wyznaczonym dniu i godzinie. W Edumaster realizujemy je poprzez platformę Click Meeting. Po zakupie webinaru otrzymasz maila z podsumowaniem zamówienia, w którym znajdziesz link do webinaru oraz informację, w jaki sposób dołączyć do spotkania. Informacje dotyczące zakupionego webinaru znajdziesz również na swoim koncie użytkownika.

Jak wziąć udział w wideoszkoleniu Edumaster?

Wideoszkolenia Edumaster to rozwiązanie, dzięki któremu możesz się szkolić, kiedy chcesz. Szkolenie rozpoczynasz w dowolnym momencie, możesz je przerwać i bez problemu wrócić do niego na nowo, a także obejrzeć powtórnie. Wideoszkolenie możesz oglądać z dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, a nawet telefonu. Po zakupie wideoszkolenia otrzymasz maila z podsumowaniem zamówienia oraz linkiem do zakupionego produktu. Dostęp do wszystkich zakupionych produktów masz również z poziomu swojego konta użytkownika – wystarczy przejść do sekcji Moje szkolenia.

Czy dostęp do zakupionych produktów jest ograniczony czasowo?

Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały. Nawet w przypadku webinarów, które są szkoleniami online „na żywo”, w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia spotkania na swoim koncie znajdziesz link do nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera.

Jak zapłacić za produkty?

W Edumaster korzystamy z szybkich i bezpiecznych płatności online – Przelewy24. Jeżeli zamówienie składasz w imieniu szkoły, możesz otrzymać fakturę na termin – musisz tylko w formularzu zamówienia podać dane Nabywcy/Płatnika oraz Odbiorcy. Nabywca automatycznie otrzyma od nas maila z podsumowaniem zamówienia oraz fakturą.

Zaświadczenia

Czy po ukończeniu kursu otrzymam jakiś certyfikat?

Edumaster jest Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i posiada akredytację Małopolskiego Kuratorium Oświaty. Każdy płatny webinar kończy się zaświadczeniem MEN. Każde płatne wideoszkolenie kończy się z kolei zaświadczeniem ukończenia kursu wydanym przez Edumaster. Do wydania zaświadczenia ze szkolenia niezbędne są nam – data i miejsce urodzenia uczestnika. Pamiętaj, by uzupełnić te dane na swoim koncie użytkownika! Zaświadczenie znajdziesz na swoim koncie użytkownika, skąd bez problemu możesz je pobrać.

Zwroty / Reklamacje

Czy mogę zrezygnować z zakupionego webinaru/wideoszkolenia?

W przypadku webinaru, który odbywa się we wskazanym dniu i godzinie – w każdej chwili, do momentu rozpoczęcia webinaru, możesz zrezygnować z zamówionego produktu. Dzięki temu masz pewność, że jeśli Twój harmonogram ulegnie zmianie, bez problemu odzyskasz pieniądze. W przypadku wideoszkolenia, będącego produktem elektroniczym, do którego dostęp użytkowników otrzymuje natychmiast po zakupie, nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Oczywiście, zarówno w przypadku webinaru, jak i wideoszkolenia, przysługuje Ci prawo reklamacji towaru, jeżeli uznasz, że nie spełnił on Twoich oczekiwań lub był niezgodny z opisem.

Co zrobić, jeśli nie spodobało mi się zakupione szkolenie?

Twoja satysfakcja z zakupu jest dla nas kluczowa, dlatego jeżeli jakiś kurs nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go reklamować. W takim wypadku wystarczy jeśli wyślesz nam maila na adres bok@edumaster.pl.

Abonament

Jak działa usługa abonamentowa?

Kupując abonament, otrzymujesz dostęp do wszystkich zasobów naszej platformy na okres, którego dotyczy abonament. W tym czasie możesz korzystać ze wszystkich webinarów, jakie pojawią się w tym czasie na platformie, oglądać wideoszkolenia, które znajdują się w naszej ofercie, a także przeglądać dodatkowe materiały edukacyjne w postaci filmów lub plików pdf.

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej