Regulamin
I Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z serwisu prowadzonego pod adresem https://edumaster.pl oraz usług oferowanych za jego pośrednictwem.
2. Następujące pojęcia stosowane w niniejszym regulaminie mają następujące znaczenie:
a. Regulamin – niniejszy dokument wraz z dokumentami zewnętrznymi, do których zostały zamieszczone odwołania,
b. Serwis – strona internetowa prowadzona pod adresem https://edumaster.pl,
c. Usługa – usługi świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu, polegające w szczególności na konsultacjach, szkoleniach, sprzedaży materiałów dydaktycznych oraz kreatorze dokumentów,
d. Katalog – wykaz oferowanych w ramach Serwisu usług,
e. Usługodawca – Witold Szaszkiewicz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Centrum Edukacyjne Idea Witold Szaszkiewicz, ul. Królowej Jadwigi 97, 30-209 Kraków, NIP 9441375254, REGON 357061568, adres e-mail: bok@edumaster.pl,
f. Użytkownik – każdy podmiot przeglądający ofertę Serwisu lub w jakikolwiek sposób korzystający z Serwisu lub Usługi,
g. Konto szkoły – dodatkowa funkcjonalność konta Użytkownika, pozwalająca na udostępnianiu zakupionych Usług innym Użytkownikom – nauczycielom danej placówki oraz administrowaniu zakupionymi Usługami.
3. Usługi w ramach Serwisu są świadczone pod nazwą „Edumaster”.
II Wymagania techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Dla korzystania z Serwisu oraz możliwości skorzystania z Usług, Użytkownik powinien korzystać z aktualnie wspieranej, nowoczesnej wersji systemu operacyjnego i przeglądarki.
2. Usługodawca nie odpowiada za brak możliwości korzystania z Serwisu lub Usługi, jeśli Użytkownik posługuje się sprzętem lub łączem internetowym o innych parametrach, niż opisane wyżej.
3. Usługodawca nie odpowiada za utrudnienia w korzystaniu z Serwisu lub Usług wynikające z konfiguracji oprogramowania lub sprzętu Użytkownika lub wynikające z przyczyn leżących po jego stronie.
4. Usługodawca nie zapewnia dostępu do sprzętu, łącza internetowego oraz oprogramowania, o których mowa w ust. 1.
5. W celu zakupu oraz skorzystania z Usługi, Użytkownik musi posiadać założone i aktywne konto poczty e-mail oraz musi uprzednio założyć konto w Serwisie.
III Zasady korzystania z Serwisu
1. Użytkownik zakładając konto w Serwisie, zobowiązany jest zapoznać się i zaakceptować postanowienia Regulaminu.
2. Z możliwości założenia konta w Serwisie oraz zakupu Usług może korzystać jedynie Użytkownik, który jest nauczycielem w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tj. z dnia 12 kwietnia 2023 r., Dz.U. z 2023 r. poz. 984).
3. Niedozwolone jest zakładanie kilku kont w Serwisie przez jedną osobę lub udostępnianie posiadanego konta innym osobom.
4. Użytkownik zobowiązuje się do niepodejmowania działań, które mogłyby powodować destabilizację działania Serwisu, bądź mogących w jakikolwiek sposób utrudniać korzystanie z Serwisu innym Użytkownikom.
5. Użytkownik zobowiązuje się do zabezpieczenia i opieki nad poufnymi danymi, takimi jak hasło dostępu do konta w Serwisie.
6. Zabrania się Użytkownikom podejmowania prób uzyskania dostępu do zasobów, do których Użytkownik nie ma uprawnień. Niedozwolone jest stosowanie zautomatyzowanych narzędzi wysyłających dane do serwerów, na których działa Serwis lub pobierających z nich dane.
7. Prezentowane przez Usługodawcę treści w ramach świadczonych Usług, w szczególności: treści wykładów, materiałów szkoleniowych, prezentacji, etc. stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie, zaś Użytkownik może z nich jedynie korzystać na zasadach i w granicach określonych w Regulaminie.
8. Użytkownik nie ma prawa do ich utrwalania, zwielokrotniania, rozpowszechniania, powielania ani też przerabiania lub łączenia treści opisanych w punkcie wyżej; w tym zabrania się kopiowania lub przetwarzania treści udostępnianych za pomocą Serwisu (niezależnie od formy lub sposobu) w modelach uczenia maszynowego lub w aplikacjach wykorzystujących tzw. „sztuczną inteligencję”.
9. Bez uszczerbku dla pkt. 7 i 8, w przypadku jeśli:
a. zakupiona Usługa obejmuje dostęp do materiałów edukacyjnych możliwych do pobrania lub wyświetlenia, Użytkownikowi przysługuje prawo do korzystania z tych materiałów wyłącznie na własne potrzeby, bez prawa do ich powielania, rozpowszechniania, kopiowania, udostępniania osobom trzecim lub ingerowania w ich treść, a także łączenia z innymi materiałami.
b. zakupiona Usługa obejmuje dostęp do nagrań obejmujących obraz lub dźwięk możliwych do wyświetlania, Użytkownikowi przysługuje prawo do ich jednokrotnego lub wielokrotnego odtwarzania (w zależności od opisu Usługi w Katalogu) przez okres dostępności Usługi, bez prawa do ich pobierania, utrwalania, rozpowszechniania, kopiowania, udostępniania osobom trzecim lub ingerowania w ich treść, a także łączenia z innymi materiałami.
10. Użytkownik zobowiązuje się szanować dobra osobiste oraz wizerunek osób wykonujących Usługi, a także innych użytkowników. Z tego powodu zabrania się utrwalania, powielania, rozpowszechniania lub przekształcania wizerunku osób wykonujących Usługi lub innych użytkowników (w tym również przekształconego), a także samodzielnego utrwalania obrazu lub dźwięku wyświetlanego lub odtwarzanego w ramach realizowanej Usługi.
11. Użytkownik może korzystać z Usług jedynie w celach zawodowych – to jest wykonywania zawodu nauczyciela. Zakazuje się korzystania z materiałów lub Usług na cele prowadzonej działalności gospodarczej lub w celach konkurencyjnych wobec Usługodawcy.
12. W przypadku udostępnianych Użytkownikowi kanałów komunikacji w ramach Serwisu, zakazuje się zamieszczania i dostarczania przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, w szczególności naruszających autorskie prawa osobiste lub majątkowe osób trzecich lub naruszające ich dobra osobiste.
IV Odpowiedzialność Usługodawcy i Użytkownika
1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego (nie dłużej niż 12 godzin w miesiącu kalendarzowym) częściowego lub całkowitego wstrzymania działania Serwisu oraz dostępu do Usług w celach konserwacyjnych lub serwisowych.
2. Usługodawca ma prawo czasowo ograniczyć Użytkownikowi dostęp do konta Użytkownika w przypadku zaistnienia podejrzenia, że bezpieczeństwo Użytkownika jest zagrożone, w szczególności gdy zaistnieje podejrzenie, że dostęp do Konta uzyskała osoba nieuprawniona; przywrócenie dostępu do Konta następuje po potwierdzeniu tożsamości Użytkownika lub eliminacji zagrożenia.
3. Usługodawca ma prawo zakazać Użytkownikowi możliwości korzystania z Serwisu, w tym zlikwidować dostęp do konta Użytkownika w przypadku naruszania przez Użytkownika postanowień Regulaminu lub wykorzystywania dostępu do Konta w celach niezgodnych z Regulaminem, a w szczególności w przypadku:
a. Ustalenia, że Użytkownik złożył nieprawdziwe oświadczenia przy zakładaniu konta w Serwisie, w szczególności jeśli Użytkownik nie był w chwili zakładania konta nauczycielem;
b. Utraty przez Użytkownika statusu nauczyciela;
c. Naruszenia przez Użytkownika zasad korzystania z Serwisu, w szczególności naruszenia praw autorskich lub praw do wizerunku lub dóbr osobistych;
4. W przypadkach opisanych wyżej, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utracony przez Użytkownika dostęp do wykupionych Usług, nawet jeśli z nich nie skorzystał, ani też za utracone przez Użytkownika dane na koncie Użytkownika.
5. Usługodawca jest zobowiązany świadczyć Usługi o treści zgodnej z ich opisem podanym w Katalogu oraz przy opisie Usługi dostępnym przed zakupem Usługi, a także zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi.
6.Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykonania Usługi, jeśli jej wykonanie w terminie wskazanym przy zakupie Usługi nie jest możliwe z przyczyn przez niego niezawinionych. W wypadku jeśli Usługa miała być – zgodnie z jej opisem – zrealizowana w określonej dacie, Użytkownik w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji o nowej dacie realizacji Usługi na prawo odstąpić od umowy – ale nie dłużej jednak niż do dnia świadczenia Usługi według zmienionego terminu.
V Usługi świadczone w ramach Serwisu
1. Lista Usług dostępna w danym momencie w Serwisie określona jest w Katalogu. Dostęp i przeglądanie Katalogu jest bezpłatne oraz nie wymaga założenia konta w Serwisie. Treść Katalogu może ulegać zmianie.
2. Usługi świadczone w ramach Serwisu obejmują w szczególności:
a. Webinaria – szkolenia realizowane za pomocą sieci Internet, prowadzone w czasie rzeczywistym z bezpośrednią transmisją obrazu lub dźwięku,
b. Wideoszkolenia – nagrania ze szkoleń z utrwalonym obrazem lub dźwiękiem oraz możliwością skontaktowania się z osobą prowadzącą szkolenie w formie wskazanej przez Usługodawcę,
c. Szkolenia stacjonarne – szkolenia realizowane w formie stacjonarnej (na miejscu),
d. Kurs
e. Konferencja
f. Konsultacja z ekspertem – umożliwienie przeprowadzenia konsultacji ze specjalistą z danej dziedziny za pomocą sieci Internet w formie wskazanej przez Usługodawcę,
g. Narzędziownik – kreator wybranych dokumentów online, umożliwiający wprowadzenie danych do formularza gotowego dokumentu lub wykreowanie dokumentu przy pomocy gotowych fragmentów,
h. Udostępnienie materiałów dodatkowych, nagrań ze szkolenia lub certyfikatów z przeprowadzonych szkoleń.
3. Przy opisie każdej Usługi w Katalogu zamieszczony jest jej opis , sposób realizacji, termin i miejsce realizacji lub dostępu do Usługi oraz cena.
4. Poza Katalogiem, Usługodawca może świadczyć również inne Usługi – na indywidualne zapotrzebowanie Użytkownika. W takim wypadku treść, zasady oraz termin świadczenia Usługi określa odrębna umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą a Użytkownikiem, zaś Regulamin ma zastosowanie w przypadkach nieuregulowanych w tej Umowie.
5. Ceny usług podane w Katalogu są cenami wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
VI Zasady zakupu Usług
1. Zakup lub skorzystanie z Usługi wymaga założenia konta w Serwisie. Założenie konta jest bezpłatne i nie wiąże się z nim obowiązek zakupu Usługi. Usługodawca zastrzega sobie prawo usuwania kont nieaktywnych, to jest kont, których Użytkownicy przez okres co najmniej 24 miesięcy nie logowali się – licząc od założenia konta lub ostatniego logowania.
2. Konto w Serwisie może założyć wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która jest nauczycielem i złoży w tej mierze stosowne oświadczenie.
3. Użytkownik składający zamówienie w imieniu placówki systemu oświaty, otrzymuje do swoje go konta dodatkową funkcjonalność „Konta szkoły”, która umożliwia udostępnianie zakupionych Usług nauczycielom z danej placówki (po założeniu przez nich konta w Serwisie), a także przegląd oraz analizę statystyk udostępnień.
4. Usługi można kupować 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, za pośrednictwem Serwisu.
5. W celu zakupu Usługi należy: wskazać wybraną Usługę z Katalogu, dodać ją do koszyka za pomocą właściwego odnośnika, a następnie przejść do wyboru formy płatności, klikając na odnośnik „Idź do kasy”, a następnie dokonać płatności, klikając odnośnik „Zapłać”.
6. Uczestnik niezwłocznie po dokonaniu płatności, otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakupu Usługi. W tej wiadomości Użytkownik otrzymuje również informacje odnośnie dostępu do Usługi oraz pobrania faktury VAT.
7. Usługodawca dopuszcza następujące formy płatności:
a. PayU – z wyłączeniem przelewu tradycyjnego;
b. Przelew tradycyjny (na podstawie faktury z terminem płatności) – wyłącznie w przypadku placówek systemu oświaty lub ich organów prowadzących lub jednostek samorządu terytorialnego, po uprzednim uzgodnieniu.
8. Szczegółowe zasady korzystania z form płatności udostępnionych przez dostawców usług płatniczych dostępne są w ramach regulaminów udostępnianych przez tych dostawców. Korzystanie z tych form płatności wiąże się z koniecznością akceptacji tych regulaminów, a także może skutkować powstaniem dodatkowych opłat, o których Użytkownik jest poinformowany przed dokonaniem płatności.
9. Dokonanie zapłaty ceny za Usługę jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Użytkownikiem, a Usługodawcą umowy o świadczenie wybranej Usługi (lub Usług) zgodnie z opisem Usługi w Serwisie oraz postanowieniami Regulaminu.
10. W przypadku Usług świadczonych drogą elektroniczną, udostępnienie zakupionej Usługi na koncie Użytkownika jest równoznaczne z rozpoczęciem faktycznej realizacji Usługi. Dla Usług świadczonych drogą elektroniczną, Użytkownik może skorzystać z Usługi:
a. W przypadku Wideoszkoleń – przez okres posiadania konta od dnia ich udostępnienia, o ile przy opisie Usługi nie wskazano inaczej,
b. W przypadku Webinariów – w dacie wskazanej w opisie Usługi, przy czym jeśli opis Usługi tak stanowi, Użytkownik może mieć przez czas wskazany w opisie usługi możliwość odtworzenia lub dodatkowego zakupu nagrania albo innych materiałów dodatkowych.
11. W przypadku przekroczenia przez Użytkownika terminu wskazanego powyżej, Użytkownikowi nie przysługuje refundacja całości ani części poniesionych opłat za Usługę, zaś Usługę uważa się na wykonaną.
VII Procedura reklamacyjna
1. Usługodawca zobowiązuje się świadczyć Usługi (w tym dostarczać treści cyfrowe) w stanie wolnym od wad.
2. Użytkownik może zgłaszać reklamacje oraz wszelkie zastrzeżenia, co do niezgodności z umową dostarczonych Usług drogą elektroniczną na adres: bok@edumaster.pl
3. Usługodawca rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
4. W celu sprawnego rozpoznania reklamacji, Usługodawca może prosić Użytkownika o doprecyzowanie treści reklamacji lub jej udokumentowanie, w szczególności poprzez przesłanie zrzutów ekranu lub nagrania obrazującego reklamowaną treść.
5. Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/sporykonsumenckie.php,www.uokik.gov.pl/wazneadresy.php, www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
6. Konsument posiada między innymi następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń:
a. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu.
b. zwrócenie się do stałego polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy, adres www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce tylko i wyłącznie gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
VIII Rezygnacja z zakupu. Prawo do odstąpienia od umowy
1. Po zakupie Usługi, nie ma możliwości zrezygnowania z zakupionej Usługi lub odstąpienia od Umowy.
2. Użytkownik będący konsumentem, ma świadomość, że kupowana przez niego Usługa jest usługą cyfrową, która jest mu udostępniana niezwłocznie po dokonaniu płatności. W związku z tym, Użytkownikowi – zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi – nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy.
IX Dane osobowe
1. Usługodawca przetwarza dane osobowe Użytkownika na cele prowadzenia konta w Serwisie oraz świadczenia Usług.
2. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Usługodawca, to jest Witold Szaszkiewicz, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Centrum Edukacyjne Idea Witold Szaszkiewicz, ul. Królowej Jadwigi 97, 30-209 Kraków, NIP 9441375254, REGON 357061568, adres e-mail: bok@edumaster.pl
3. Z Administratorem można się skontaktować pod podanym adresem oraz wskazanymi wyżej środkami komunikacji.
4. Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika w celu:
a. Prowadzenia konta Użytkownika w Serwisie,
b. Świadczenia na rzecz Użytkownika Usług,
c. Prowadzenia marketingu własnego wobec Użytkownika.
5. Podstawą przetwarzania danych osobowych Użytkowników przez Administratora jest:
a. Przepis art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – przetwarzanie danych odbywa się za zgodą Użytkownika,
b. Przepis art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla wykonania umowy zakupu Usługi zawartej przez Użytkownika z Usługodawcą (Administratorem),
c. Przepis art. 6 ust. 1 lit. f) – przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne dla ochrony interesów prawnych Administratora. Chronione interesy prawne Administratora wyrażają się w: umożliwieniu świadczenia Usługi na rzecz Użytkownika, udokumentowania wykonania Usługi, dochodzenia przez Administratora roszczeń wobec Użytkownika lub osób trzecich powstałych przy okazji lub przy świadczeniu Usługi lub zawarciu umowy o jej wykonanie, ochrony Administratora przed możliwymi roszczeniami związanymi ze świadczeniem Usług lub zawarciem umowy o ich wykonanie lub powstałymi przy tej okazji.
6. Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych Użytkownika w następujących celach:
a. Dane identyfikacyjne: imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia – w celu świadczenia Usług i wydania zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu,
b. Dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu – w celu świadczenia Usług oraz prowadzenia marketingu własnego,
c. Dane dotyczące zatrudnienia – w celu umożliwienia założenia konta w Serwisie i świadczenia Usług,
d. Dane dotyczące rachunku bankowego – w celu zakupu Usług.
7. Administrator może przekazać dane osobowe następującym kategoriom odbiorców danych:
a. Podmiotom pośredniczącym w organizowaniu transmisji ze szkoleń, w tym Webinariów, w celu umożliwienia świadczenia Usług,
b. Podmiotom pośredniczącym w transakcjach płatniczych, w celu umożliwienia zakupu Usługi,
c. Podmiotom prowadzącym szkolenia w ramach świadczonych Usług, w celu wykonania Usługi.
8. W przypadku osób, które nie zakupiły bezpośrednio Usługi, ale są odbiorcami Usług w wyniku zakupu ich przez Użytkowników Instytucjonalnych, Administrator uzyskuje dane osobowe Użytkowników od Użytkownika Instytucjonalnego – szkoły lub innej placówki, która zakupiła Usługę na rzecz danego Użytkownika.
9. Administrator będzie przechowywać dane osobowe Użytkownika przez okres 3 lat od chwili zakończenia świadczenia Usługi, dla którego celów zostały one zebrane, po czym je usunie ze zbioru danych. Jeśli dany Użytkownik w tym okresie zakupił inne Usługi od Administratora, okres ten ulega przedłużeniu.
10. Użytkownik może wyrazić dodatkową zgodę na otrzymywanie Informacji handlowej od Administratora w celu informowania go o nowych promocjach i proponowanych Usługach. Użytkownik może w każdym czasie wycofać tę zgodę. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
11. Użytkownik lub Uczestnik szkolenia mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania ich ograniczenia lub usunięcia. Osoby te mają ponadto prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, a także prawo do żądania przeniesienia swoich danych
12. Użytkownik lub Uczestnik szkolenia mają prawo wnieść skargę na przetwarzanie jego danych przez Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
13. Aby ułatwić korzystanie z serwisu, mechanizm nim zarządzający wykorzystuje technologię znaną jako cookies – informacje w tej mierze można znaleźć tutaj: https://edumaster.pl/polityka-prywatnosci
X Postanowienia końcowe.
Regulamin obowiązuje od dnia 17.07.2025.
Załącznik nr 1 – formularz odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy).
Adresat: Centrum Edukacyjne Idea Witold Szaszkiewicz, ul. Królowej Jadwigi 97, 30-209 Kraków, email: bok@edumaster.pl
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*)
Data zawarcia umowy(*)
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data