Unia Europejska
Dostęp na rok -55%

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz listę pytań, które najczęściej zadają nam klienci. Oczywiście - z odpowiedziami! Mamy nadzieję, że sekcja ta rozwieje wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości i ułatwi korzystanie z naszej platformy.

Webinary

Aby wziąć udział w darmowym webinarze (szkoleniu online w czasie rzeczywistym), wystarczy założyć konto na naszej platformie (pamiętaj o aktywacji konta!) i się na nie zalogować. Na stronie webinaru, który Cię interesuje, kliknij przycisk „Zapisz się”. Na maila otrzymasz powiadomienie o zbliżającym się webinarze. By dołączyć do szkolenia, kliknij przycisk „Dołącz” znajdujący się na stronie webinaru. Pamiętaj, aby być zalogowanym!

Po każdym darmowym webinarze istnieje możliwość zakupu zaświadczenia lub nagrania z materiałami i zaświadczeniem. Link do oferty specjalnej widoczny jest na czacie w czasie trwania webinaru. Wysyłamy go również na maila po zakończeniu webinaru.

Produkty zakupione po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

WAŻNE!

Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu 5 dni roboczych.

Zaświadczeń nie wysyłamy mailem. Możesz je pobrać w formie pdf’a ze swojego konta użytkownika.

Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu max. 5 dni roboczych. Gdyby po tym czasie produkt nie pojawił się na Twoim koncie, bardzo prosimy o kontakt na bok@edumaster.pl.

Jeżeli zakupionego zaświadczenia nie ma na Twoim koncie użytkownika, upewnij się, czy wszystkie dane potrzebne do jego wygenerowania są uzupełnione. Zaświadczenia potwierdzające udział w naszych szkoleniach są dokumentami certyfikowanymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, które wymaga, aby na dokumentach pojawiły się informacje takie jak:
- imię i nazwisko osoby biorącej udział w szkoleniu;
- data urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu;
- miejsce urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu;

Dane te można uzupełnić z poziomu konta użytkownika w zakładce „Moje dane”.

Jeśli wszystkie dane są uzupełnione, płatność przeszła pomyślnie, a Ty nie masz zaświadczenia – skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Webinary to szkolenia online na żywo, co oznacza, że można je obejrzeć tylko o wyznaczonej godzinie we wskazanym dniu. Jeśli jednak bardzo zależy Ci na danym temacie:

- sprawdź swojego maila – osoby, które były zapisane na dany webinar, otrzymują ofertę specjalną, pozwalającą na zakup m.in. nagrania z zaświadczeniem (po zdaniu testu) z tego szkolenia,

- sprawdź ofertę naszych wideoszkoleń – najprawdopodobniej dany temat znajduje się w naszej ofercie i możesz go zakupić (wszystkie organizowane na platformie webinary zamieniamy na wideoszkolenia: https://edumaster.pl/wideoszkolenia)

- śledź na bieżąco ofertę naszych webinarów i retransmisji – regularnie wracamy do ważnych dla nauczycieli tematów.

Jeżeli założyłaś/-eś konto, ale nie otrzymujesz powiadomień o szkoleniach, upewnij się, że Twoje konto jest aktywne. Możliwe, że po założeniu konta, nie potwierdziłaś/-eś tego faktu, klikając w link aktywacyjny, który wysłaliśmy w mailu.

Jeśli nie możesz znaleźć tego maila w skrzynce, skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.

Wideoszkolenia

Wszystkie zakupione wideoszkolenia znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

W przypadku zakupu wideoszkolenia (nagrania), aby móc otrzymać zaświadczenie, trzeba spełnić kilka warunków:

- poprawnie uzupełnić wszystkie dane na swoim koncie (również datę i miejsce urodzenia, gdyż zaświadczenia MEN wymagają podania tych informacji), -

zapoznać się z nagraniem,

- zdać test – test znajdziesz na karcie danego szkolenia, w zakładce „Zaświadczenia i materiały”.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały.

W przypadku zakupu usługi, która ma charakter wideoszkolenia lub jest inną usługą cyfrową, udostępnianą Użytkownikowi od razu po dokonaniu płatności, użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli przez przypadek złożyłaś/-eś podwójne zamówienie na ten sam produkt, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Kursy

Oczywiście. Edumaster jest Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i posiada akredytację Małopolskiego Kuratorium Oświaty. Każde płatne szkolenie, również kurs, kończy się wydaniem zaświadczenia MEN.

Do wydania zaświadczenia ze szkolenia niezbędne są nam – data i miejsce urodzenia uczestnika. Pamiętaj, by uzupełnić te dane na swoim koncie użytkownika!

Aby otrzymać zaświadczenie z kursu, konieczne jest zdanie testu.

Zaświadczenie znajdziesz na swoim koncie użytkownika, skąd bez problemu możesz je pobrać.

Jeśli koszty kursu pokrywa szkoła, pamiętaj, aby zaznaczyć to na etapie składania zamówienia. W koszyku, w pierwszym kroku, wybierz opcję „Kupuję jako instytucja” i wpisz dane odbiorcy oraz nabywcy. Zakup na szkołę pozwala także skorzystać z płatności tradycyjnym przelewem. W takiej sytuacji otrzymasz fakturę na szkołę z odroczonym terminem płatności.

WAŻNE! W przypadku płatności na szkołę pamiętaj, aby jak najszybciej przekazać fakturę do swojej placówki.

To, jakie kompetencje powinna posiadać osoba prowadząca Trening Umiejętności Społecznych, nie jest w żaden sposób unormowane prawnie. Decyzję w tej sprawie podejmuje dyrektor placówki. Nasz kurs to 4 spotkania po dwie godziny, w tym zajęcia warsztatowe, a ponadto dodatkowe nagranie wprowadzające, zadanie domowe do zrobienia i materiały dodatkowe od trenera, więc dają one wiedzę i umiejętności, które są potrzebne do prowadzenia takich zajęć.  

Abonament

Abonament obowiązuje od momentu jego opłacenia, stąd też nie dotyczy webinarów, które odbyły się przed tym momentem. Warto jednak wiedzieć, że każdy webinar na naszej platformie zamieniany jest na wideoszkolenie, które trafia do ogólnej oferty. Wystarczy zatem odnaleźć interesujący Cię temat na liście wideoszkoleń, zapoznać się z nagraniem, zdać test, a zaświadczenie wygeneruje się automatycznie.

Oczywiście. Jeżeli posiadasz abonament na naszej platformie, możesz nie tylko korzystać z rozległej oferty wideoszkoleń. Bezpłatnie otrzymujesz także zaświadczenia ze wszystkich webinarów, w których brałaś/-eś udział w okresie obowiązywania abonamentu.

Osoby, które kupiły abonament, mają dostęp do wszystkich standardowych zasobów naszej platformy: ponad 650 wideoszkoleń, wszystkich webinarów, jakie pojawią się na platformie w okresie trwania abonamentu, zaświadczeń z obejrzanych webinarów i wideoszkoleń oraz dodatkowych pomocy edukacyjnych w postaci filmów lub plików pdf. Abonament nie obejmuje oferty premium, w tym rozbudowanych kursów w postaci webinarów lub wideo czy kreatora dokumentów online.

Szczegóły dotyczące abonamentu znajdziesz na stronie: https://edumaster.pl/abonament.

Retransmisje

Retransmisja webinaru pozwala na jednokrotne odtworzenie szkolenia. Tę opcję stworzyliśmy z myślą o osobach, które z różnych powodów nie mogły być na szkoleniu, a bardzo zależało im na omawianym temacie. Dzięki temu całkowicie bezpłatnie, w czasie trwania akcji, mogą dane szkolenie obejrzeć. Retransmisje nie są jednak produktem, który pozwala na wielokrotne odtwarzanie czy przewijanie.  

Jeżeli zależy Ci na nagraniu z danego szkolenia, możesz skorzystać z oferty specjalnej pod daną retransmisją. Pozwala ona na zakup m.in. nagrania z zaświadczeniem (po zdaniu testu).

Oczywiście, po retransmisji można zakupić pakiet, w którym znajduje się nagranie z zaświadczeniem.

WAŻNE! Aby otrzymać zaświadczenie po retransmisji, trzeba spełnić kilka warunków:

- poprawnie uzupełnić wszystkie dane na swoim koncie (również datę i miejsce urodzenia),

- zapoznać się z nagraniem,

- zdać test – test znajdziesz na karcie danego szkolenia, w zakładce „Zaświadczenia i materiały”.

Pakiet dla szkoły

Z myślą o szkołach przygotowaliśmy tzw. „pakiet dla szkoły” (https://edumaster.pl/pakiet-dla-szkoly). W ramach pakietu możesz wykupić dowolną liczbę szkoleń (ale co najmniej 5) i udostępnić je nauczycielom z Twojej szkoły.

Co warto wiedzieć o pakiecie?

Kosz pakietu zależy od liczby wybranych szkoleń - kwota do zapłaty na bieżąco aktualizuje się w koszyku.

Pakiet jest ważny przez 12 miesięcy.

Nauczyciele, by móc korzystać z pakietu, muszą założyć konto na naszej platformie.

Osoba, która składa zamówienie, staje się automatycznie administratorem konta szkoły. Oznacza to, że może ona zapraszać do konta nauczycieli, przypisywać innym osobom role administratorów i oglądać statystyki (liczba nauczycieli należących do konta, liczba obejrzanych szkoleń, liczba wydanych certyfikatów).

Jeśli chcesz otrzymać fv z terminem płatności, pamiętaj, by na etapie składania zamówienia wybrać opcję "Kupuję jako instytucja" (zrobisz to w pierwszym kroku w koszyku: w sekcji "Zamówienie" wybierz opcję "Kupuję jako instytucja", a w sekcji "Metoda płatności" wskaż "Tradycyjny przelew bankowy").

Po pierwsze, możesz skopiować link bezpośrednio z maila potwierdzającego zakup pakietu i wysłać go swoim nauczycielom.

Po drugie, możesz przejść do swojego konta użytkownika, a następnie w sekcji szkoła wybrać "Nauczyciele" i kliknąć przycisk “Zaproś nauczycieli”. W polu, które się pojawi, wpisz maile nauczycieli (możesz wpisać wszystkie maile za jednym razem) i kliknij “Wyślij zaproszenie”. Nauczyciele otrzymają automatycznego maila z zaproszeniem do konta szkoły i informacją o dostępnych szkoleniach.

Tak, zaświadczenie MEN może uzyskać każdy nauczyciel ze szkoły, która zakupiła pakiet. Wystarczy, że przyjmie zaproszenie do pakietu Twojej szkoły, ukończy szkolenie i zda test.

Aby sprawdzić szkolenia, które wykupiła placówka, wystarczy kliknąć zakładkę wideoszkolenia . U nauczycieli należących do konta szkoły zakłada ta jest rozwijalna.

Nauczyciel, który chce skorzystać z wykupionego przez szkołę pakietu, powinien:

- założyć konto na naszej platformie,

- dołączyć do konta szkoły.

 

Szkolenia dla Rady Pedagogicznej

Jeśli chcesz, abyśmy zorganizowali indywidualne szkolenie dla rady pedagogicznej z Twojej szkoły, wypełnij formularz na dedykowanej stronie: https://edumaster.pl/szkolenia-dla-rad-pedagogicznych. Nasz opiekun skontaktuje się z Tobą, by ustalić szczegóły. W formularzu warto zostawić swój telefon kontaktowy - dzięki temu będziemy mogli nie tylko przedstawić ofertę i możliwości, ale też od razu dopytać o szczegóły i rozwiać ewentualne wątpliwości.

Rady pedagogiczne mają u nas formę szkoleń online na żywo z możliwością zadawania pytań na czacie (jeśli jednak interesuje Cię szkolenie stacjonarne, również chętnie pomożemy).

Wspólnie z naszym opiekunem ustalasz temat szkolenia i termin. My dobieramy najlepszego trenera z danego zagadnienia i przygotowujemy spotkanie online. Przed spotkaniem zbieramy również informacje na temat celu szkolenia i zagadnień, które interesują Was najbardziej. To pozwoli jeszcze lepiej dopasować szkolenie do Waszych potrzeb.

Opiekun wysyła Ci link do zamkniętego szkolenia na naszej platformie - należy rozesłać go do wszystkich nauczycieli, którzy mają wziąć udział w szkoleniu.

O czym warto wiedzieć?

Wszyscy nauczyciele, którzy będą brali udział w szkoleniu, muszą założyć konto na naszej platformie.

Po zakończeniu szkolenia na kontach uczestników pojawią się: nagranie, prezentacja i zaświadczenie MEN.

Aby zaświadczenie mogło się poprawnie wygenerować, należy uzupełnić wszystkie niezbędne dane (w tym datę i miejsce urodzenia).

W wyznaczonym czasie należy wejść na kartę szkolenia, klikając w otrzymany link. Warto pamiętać, by dwukrotnie kliknąć w przycisk  znajdujący się na karcie szkolenia: najpierw "Zapisz się", a później "Dołącz".

Kreator dokumentów online

Wszystkie zakupione produkty, również Kreator, znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na konto, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

Jeśli chcesz zakupić dostęp do kreatora dla większej liczby nauczycieli ze swojej placówki, skontaktuj się z nami (bok@edumaster.pl), a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę.

Inne

Konto użytkownika możesz założyć w dowolnym momencie, wybierając opcję rejestracji dostępną z poziomu strony głównej lub na etapie składania zamówienia.  Aby założyć konto na platformie Edumaster, musisz podać swoje imię, adres mailowy oraz hasło. Pamiętaj, aby na koncie użytkownika uzupełnić wszystkie dane: imię, nazwisko, datę urodzenia, miejsce urodzenia. Informacje te są nam niezbędne do wydania zaświadczenia po ukończeniu webinaru lub wideoszkolenia.

Procesu rejestracji możesz dokonać tutaj: https://edumaster.pl/rejestracja

W Edumaster korzystamy z szybkich i bezpiecznych płatności online – PayU. Jeżeli zamówienie składasz w imieniu szkoły, możesz otrzymać fakturę na termin – musisz tylko w formularzu zamówienia podać dane Nabywcy/Płatnika oraz Odbiorcy.

Jako Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Edumaster zajmuje się edukowaniem pracowników oświaty, a nasze szkolenia kończą się wydaniem stosownych zaświadczeń. W związku z tym udział w szkoleniu możliwy jest tylko w przypadku nauczycieli.

Tak. Platforma Edumaster umożliwia złożenie zamówienia na osobę prywatną lub na szkołę. W tym drugim przypadku w kroku pierwszym w koszyku należy wybrać opcję Kupuję na szkołę, a w kroku kolejnym, w sekcji Nabywca wpisać dane Gminy/Miasta/Firmy lub innej jednostki będącej płatnikiem, z kolei w sekcji Odbiorca – podać dane placówki.

WAŻNE! W przypadku płatności na szkołę pamiętaj, aby jak najszybciej przekazać fakturę do swojej placówki.

Tak, ale dotyczy to wyłącznie zamówień złożonych jako instytucja. W przypadku osób prywatnych udostępniamy wyłącznie opcję płatności elektronicznych – poprzez PayU.

Jeżeli chcesz usunąć konto założone na naszej platformie, wyślij nam wiadomość na bok@edumaster.pl.

Twoja satysfakcja z zakupu jest dla nas kluczowa, dlatego jeżeli jakiś kurs nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go reklamować. W takim wypadku wystarczy jeśli wyślesz nam maila na adres bok@edumaster.pl.