Unia Europejska
Nowe darmowe webinary

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz listę pytań, które najczęściej zadają nam klienci. Oczywiście - z odpowiedziami! Mamy nadzieję, że sekcja ta rozwieje wszystkie Twoje ewentualne wątpliwości i ułatwi korzystanie z naszej platformy.

Zakup

Jako Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Edumaster zajmuje się edukowaniem pracowników oświaty, a nasze szkolenia kończą się wydaniem stosownych zaświadczeń. W związku z tym udział w szkoleniu możliwy jest tylko w przypadku nauczycieli.
Platforma Edumaster umożliwia złożenie zamówienia na osobę prywatną lub na szkołę. W tym drugim przypadku w kroku pierwszym w koszyku należy wybrać opcję Kupuję na szkołę, a w kroku kolejnym, w sekcji Nabywca wpisać dane Gminy/Miasta/Firmy lub innej jednostki będącej płatnikiem, z kolei w sekcji Odbiorca – podać dane placówki. Płatnik otrzyma fv na termin oraz informację na maila z podsumowaniem zakupu.
W Edumaster korzystamy z szybkich i bezpiecznych płatności online – Przelewy24. Jeżeli zamówienie składasz w imieniu szkoły, możesz otrzymać fakturę na termin – musisz tylko w formularzu zamówienia podać dane Nabywcy/Płatnika oraz Odbiorcy. Nabywca automatycznie otrzyma od nas maila z podsumowaniem zamówienia oraz fakturą.
Oczywiście. Jeżeli produkt został zakupiony na osobę prywatną, fakturę znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Jeżeli produkt został zakupiony na szkołę, wskazany w zamówieniu Nabywca/Płatnik otrzyma na maila fakturę na termin.
Informacje o wszystkich zakupionych produktach zawsze znajdują się na koncie użytkownika. Jeśli w sekcji Moje szkolenia nie widzisz zakupionego produktu, może to wynikać z kilku kwestii: 1. upewnij się, że zamówienie zostało poprawnie złożone – po przyjęciu zamówienia zawsze wysyłamy Ci na maila odpowiednie potwierdzenie z linkiem do produktu 2. upewnij się, że płatność została zlecona – na platformie korzystamy z bezpiecznych płatności Przelewy24 i w przypadku zamówień indywidualnych tylko taka forma płatności jest możliwa.

Konto użytkownika

Konto użytkownika jest niezbędne, by móc korzystać z wszystkich funkcjonalności naszej platformy. Po pierwsze, znajdziesz na nim wszystkie informacje dotyczące swoich zamówień, a także zakupione produkty. Po drugie, na koncie uzupełniasz informacje, niezbędne do wydania zaświadczenia, a zatem datę i miejsce urodzenia. Po trzecie, na koncie znajdziesz wszystkie istotne dokumenty, a zatem zaświadczenia oraz faktury.
Konto użytkownika możesz założyć w dowolnym momencie, wybierając opcję rejestracji dostępną z poziomu strony głównej lub na etapie składania zamówienia. Aby założyć konto na platformie Edumaster, musisz podać swoje imię, adres mailowy oraz hasło. Pamiętaj, aby na koncie użytkownika uzupełnić wszystkie dane: nazwisko, datę urodzenia, miejsce urodzenia. Informacje te są nam niezbędne do wydania zaświadczenia po ukończeniu webinaru lub wideoszkolenia.

Produkty

Webinar to szkolenie online „na żywo”, które odbywa się w wyznaczonym dniu i godzinie. W Edumaster realizujemy je poprzez platformę Click Meeting. Po zakupie webinaru otrzymasz maila z podsumowaniem zamówienia, w którym znajdziesz link do webinaru oraz informację, w jaki sposób dołączyć do spotkania. Informacje dotyczące zakupionego webinaru znajdziesz również na swoim koncie użytkownika.
Wideoszkolenia Edumaster to rozwiązanie, dzięki któremu możesz się szkolić, kiedy chcesz. Szkolenie rozpoczynasz w dowolnym momencie, możesz je przerwać i bez problemu wrócić do niego na nowo, a także obejrzeć powtórnie. Wideoszkolenie możesz oglądać z dowolnego urządzenia: komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, a nawet telefonu. Po zakupie wideoszkolenia otrzymasz maila z podsumowaniem zamówienia oraz linkiem do zakupionego produktu. Dostęp do wszystkich zakupionych produktów masz również z poziomu swojego konta użytkownika – wystarczy przejść do sekcji Moje szkolenia.
Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały. Nawet w przypadku webinarów, które są szkoleniami online „na żywo”, w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia spotkania na swoim koncie znajdziesz link do nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera.
W Edumaster korzystamy z szybkich i bezpiecznych płatności online – Przelewy24. Jeżeli zamówienie składasz w imieniu szkoły, możesz otrzymać fakturę na termin – musisz tylko w formularzu zamówienia podać dane Nabywcy/Płatnika oraz Odbiorcy. Nabywca automatycznie otrzyma od nas maila z podsumowaniem zamówienia oraz fakturą.

Zaświadczenia

Edumaster jest Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli i posiada akredytację Małopolskiego Kuratorium Oświaty. Każdy płatny webinar kończy się zaświadczeniem MEN. Każde płatne wideoszkolenie kończy się z kolei zaświadczeniem ukończenia kursu wydanym przez Edumaster. Do wydania zaświadczenia ze szkolenia niezbędne są nam – data i miejsce urodzenia uczestnika. Pamiętaj, by uzupełnić te dane na swoim koncie użytkownika! Zaświadczenie znajdziesz na swoim koncie użytkownika, skąd bez problemu możesz je pobrać.

Zwroty / Reklamacje

W przypadku webinaru, który odbywa się we wskazanym dniu i godzinie – w każdej chwili, do momentu rozpoczęcia webinaru, możesz zrezygnować z zamówionego produktu. Dzięki temu masz pewność, że jeśli Twój harmonogram ulegnie zmianie, bez problemu odzyskasz pieniądze. W przypadku wideoszkolenia, będącego produktem elektroniczym, do którego dostęp użytkowników otrzymuje natychmiast po zakupie, nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia. Oczywiście, zarówno w przypadku webinaru, jak i wideoszkolenia, przysługuje Ci prawo reklamacji towaru, jeżeli uznasz, że nie spełnił on Twoich oczekiwań lub był niezgodny z opisem.
Twoja satysfakcja z zakupu jest dla nas kluczowa, dlatego jeżeli jakiś kurs nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go reklamować. W takim wypadku wystarczy jeśli wyślesz nam maila na adres bok@edumaster.pl.

Abonament

Osoby, które kupiły abonament, mają dostęp do wszystkich standardowych zasobów naszej platformy: ponad 450 wideoszkoleń, wszystkich webinarów, jakie pojawią się na platformie w okresie trwania abonamentu, zaświadczeń z obejrzanych webinarów i wideoszkoleń oraz dodatkowych pomocy edukacyjnych w postaci filmów lub plików pdf. Abonament nie obejmuje oferty premium, w tym rozbudowanych kursów w postaci webinarów lub wideo. Osoby posiadające abonament mają jednak na produkty premium specjalną zniżkę.