Start
10.09.2024
Czas trwania
5 dni x 2h
Zapisanych
11 / 25
399,00 zł
Spotkanie 1
10.09.2024, 19:30
Dokumentacja i dostosowanie wymagań edukacyjnych
Spotkanie 2
24.09.2024, 19:30
Skuteczne metody pracy z uczniem ze spektrum
Spotkanie 3
01.10.2024, 19:30
Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
Spotkanie 4
08.10.2024, 19:30
W jaki sposób rozmawiać z rodzicami uczniów ze spektrum autyzmu?
Spotkanie 5
15.10.2024, 19:30
Trudne i nietypowe zachowania ucznia ze spektrum autyzmu
Spotkanie 1
Dokumentacja i dostosowanie wymagań edukacyjnych
Spotkanie 2
Skuteczne metody pracy z uczniem ze spektrum
Spotkanie 3
Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?
Spotkanie 4
W jaki sposób rozmawiać z rodzicami uczniów ze spektrum autyzmu?
Spotkanie 5
Trudne i nietypowe zachowania ucznia ze spektrum autyzmu
Spotkanie 1
10.09.2024, 19:30
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna w prawie oświatowym
Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Opracowanie WOPFU
Konstruowanie IPET na podstawie WOPFU
Uczeń z ASD w klasie – jego potrzeby edukacyjne i rozwojowe.
Indywidualizacja w teorii i praktyce.
Spotkanie 2
24.09.2024, 19:30
Etiologia zaburzeń spektrum autyzmu.
Charakterystyka osób ze spektrum autyzmu w funkcjonowaniu społecznym, emocjonalnym a także intelektualnym.
Metody pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
Praktyczne wskazówki dotyczące pracy z osobą ze spektrum.
Spotkanie 3
01.10.2024, 19:30
Zasady efektywnej komunikacji z uczniem ze spektrum autyzmu.
Komunikacja werbalna.
Komunikacja niewerbalna.
Spotkanie 4
08.10.2024, 19:30
Rodzic w szkole - różne postawy.
Zasady budowania współpracy.
Trudna rozmowa, czyli komunikacyjne abc.
Budowanie relacji.
Kodeks Szkoły Przyjaznej Rodzicom.
Rodzic partnerem szkoły.
Spotkanie 5
15.10.2024, 19:30
Specyfika rozwojowa uczniów z autyzmem.
Zachowania trudne u osób ze spektrum autyzmu.
Zaburzenia przetwarzania sensorycznego, a zachowania trudne.
Opis zachowania - dzienniki obserwacji.
Analiza zachowania ABC.
Strategie wygaszające trudne zachowania.
Zaświadczenie MEN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
-
Zaświadczenie MEN
Materiały dodatkowe
W pakiecie z kursem otrzymasz materiały dodatkowe.
-
Spotkanie 1 - Prezentacja ze szkolenia
-
Spotkanie 1 - Podcast
-
Spotkanie 2 - Prezentacja ze szkolenia
-
Spotkanie 2 - Podcast
-
Spotkanie 3 - Prezentacja ze szkolenia
-
Spotkanie 3 - Podcast
-
Spotkanie 4 - Prezentacja ze szkolenia
-
Spotkanie 4 - Podcast
-
Spotkanie 5 - Prezentacja ze szkolenia
-
Spotkanie 5 - Podcast
-
IPET - arkusz do wypełnienia (wersja MS Word)
-
IPET - kl. I-III (wersja MS Word)
-
IPET - kl. IV-VIII - uczeń z NI w stopniu lekkim (wersja MS Word)
-
IPET - wychowanie przedszkolne (wersja MS Word)
-
WOPFU - arkusz do wypełnienia (wersja MS Word)
-
WOPFU - wzór (wersja MS Word)
Trenerzy
Bielak-Bajda Anna
Dzieci z SPE
Metodyka nauczania
Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Mazur Magdalena
Zarządzanie i rozwój placówki
Dyrektor, nauczyciel historii i WOS, mentor, trener.
Koplejewska Marta
Edukacja przedszkolna
Oligofrenopedagogika
Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.