Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Autyzm i zespół Aspergera Indywidualizacja nauczania

Uczniowie z orzeczeniem w szkole masowej

Zaświadczenie
Materiały dodatkowe w cenie
Dostęp ze wszystkich urządzeń
79 zł
Dostęp 24/7

Jak zorganizować pracę z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu lub szkole? Jakie metody stosować w procesie kształcenia dzieci niedowidzących i niesłyszących, niepełnosprawnych ruchowo, niepełnosprawnych intelektualnie, ze spektrum autyzmu? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas webinaru Amelii Dziurdy-Multan.

Prowadząca webinar zacznie od omówienia funkcjonowanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu lub szkole ogólnodostępnej. Powie także, jak organizować pracę z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego na zajęciach edukacyjnych i zajęciach dodatkowych organizowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu czy szkole.

Uczestnicy szkolenia udoskonalą umiejętność analizy wskazań orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego wydanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne. Co więcej, usystematyzują wiedzę dotyczącą metod i form pracy z uczniami z niepełnosprawnością ruchową, intelektualną, zmysłową, autyzmem i Zespołem Aspergera.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli i specjalistów pracujących z dziećmi/uczniami z orzeczeniem w przedszkolu/szkole masowej.

  • nabędziesz praktyczną umiejętność dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości dziecka/ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego uczącego się w przedszkolu/szkole masowej wraz z rówieśnikami

  • poznasz formy i metody indywidualizowania procesu kształcenia

  • dowiesz się, jak dostosować wymagania edukacyjne wobec dzieci z niepełnosprawnością zmysłową (wzrokową i słuchową), ruchową, intelektualną, z autyzmem i Zespołem Aspergera

    Funkcjonowanie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w przedszkolu/szkole ogólnodostępnej: dzieci niedowidzące i niesłyszące, niepełnosprawne ruchowo, niepełnosprawne intelektualnie, ze spektrum autyzmu
    Organizacja pracy z uczniami z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego na zajęciach edukacyjnych i zajęciach dodatkowych organizowanych w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w przedszkolu/szkole
    Praktyczne aspekty indywidualizacji pracy dydaktyczno-wychowawczej: formy i metody indywidualizowania procesu kształcenia, dostosowywanie wymagań edukacyjnych wobec dzieci z niepełnosprawnością zmysłową (wzrokową i słuchową), ruchową, intelektualną, z autyzmem i Zespołem Aspergera

Dostępne materiały dodatkowe

  • Prezentacja ze szkolenia

Jak to działa?

1

Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie

2

Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu

3

Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"

4

Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału

5

Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe

Twoje szkolenie poprowadzi

dr Amelia Dziurda-Multan

dr Amelia Dziurda-Multan

Dr nauk humanistycznych, logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta SI.

Więcej

Poznaj opinie:

Prosty przekaz, duża wiedza.

Anastazja

Szkolenie ciekawe. Troszeczkę mało informacji dla nauczycieli, osób pracujących z autystami.

e.kowalik

Bardzo wartościowe szkolenie, dużo przykładów aczkolwiek ja pracuję ze starszymi dziećmi i oczekiwałam czegoś dodatkowego, a tu bardziej metody dostosowane do dzieciaków młodszych. Ogólnie bardzo wartościowe szkolenie. Dziękuję!

Eliza

Wszystko było jasne, klarowne - więc wszystko mi się podobało.

Joanna.le

Podobał mi się kontakt z prowadzącą oraz materiały przedstawione w prezentacji.

Dominika.lip

Bardzo rzeczowo i obrazowo przekazany temat.

Małgorzata Kal

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej