Unia Europejska
Nowe darmowe webinary
Aktualizacja
11.01.2023
Marta Koplejewska
M. Koplejewska

Jak odróżnić ucznia niegrzecznego od zaburzonego - 5 ważnych wskazówek

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Weź udział w webinarze, by pogłębić wiedzę na temat specyfiki funkcjonowania dziecka z ADHD i nauczyć się rozróżniać jego objawy od zachowań niepożądanych.

Rodzicom, opiekunom i nauczycielom często trudno jest określić, czy problematyczne zachowanie dziecka jest objawem ADHD, czy po prostu przejawem buntu i "niegrzeczności". Niewłaściwa ocena sytuacji często prowadzi do karania dziecka "na wyrost" lub wręcz przeciwnie - nie wyciąga się z jego zachowania żadnych konsekwencji.

Jak więc odróżnić niegrzeczność od choroby? Jakie polecenia kierować do dzieci, by sprawdzić źródło problemu? Dr Marta Koplejewska udzieli wiele praktycznych wskazówek podczas szkolenia.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, pedagogów, psychologów, logopedów oraz wszystkich, którzy pracują z dziećmi i młodzieżą z problemami wychowawczymi.

Co zyskujesz?

  • zrozumiesz złożoność chorób mózgu
  • poznasz objawy ADHD
  • dowiesz się, jak odróżnić "niegrzeczność" od zaburzenia
  • zyskasz praktyczną wiedzę w zakresie pracy z dziećmi z ADHD
Jak rozpoznać niepokojące objawy i właściwie zdiagnozować ADHD?
Na co zwrócić uwagę, prowadząc pogłębiony wywiad i obserwację dziecka?
Które metody stosowane przez specjalistów są najbardziej efektywne w pracy z dziećmi?
Praca z dziećmi z ADHD - wskazówki praktyczne

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Szkolenie w formie podcastu
  • Prezentacja ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Marta Koplejewska

Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Oceny

6
104
5
121
4
13
3
1
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,4 / 6

Opinie

Konkretne przykłady i sposoby radzenia sobie w danych przypadkach

Agnieszka W.

Konkretne przykłady, wskazówki

Elżbieta S.

Paulina K.

Poznałam bliżej dzieci, z którymi pracują

Joanna K.

Kompetencja i doświadczenie osoby prowadzącej, pojęcie integracji sensorycznej i błędna ocena zachowania ucznia przez nauczyciela, który nie zwróci uwagi na zaburzenia integracji.

Piotr K.