Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
23.09.2023
Halina Firlit
H. Firlit

Jak być wystarczająco dobrym nauczycielem współorganizującym?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jakie są zadania nauczyciela współorganizującego kształcenie specjalne? Jak zorganizować warsztat pracy w zależności od potrzeb rozwojowych i możliwości ucznia na danym etapie edukacyjnym? Jak dokumentować swoją pracę? odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Haliny Firlit.

Podczas szkolenia poznasz prawne i praktyczne aspekty pracy nauczyciela wspomagającego/ współorganizującego proces edukacji:

• wymagania, kwalifikacje i zasady zatrudniania,

• podstawowe obowiązki, zadania,

• zasady współpracy z innymi nauczycielami oraz rodzicami dzieci,

• najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące pracy nauczyciela wspomagającego.

Prowadząca zapozna uczestników z praktycznymi aspektami pracy nauczyciela wspomagającego: opowie jak zorganizować warsztat pracy w zależności od potrzeb rozwojowych i możliwości ucznia na danym etapie edukacyjnym i jak dokumentować swoją pracę.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, wychowawców, pedagogów szkolnych i specjalnych, kadry zarządzającej.

Co zyskujesz?

  • Poznasz prawne i praktyczne aspekty pracy nauczyciela wspomagającego/ nauczyciela współorganizującego proces edukacji
  • Dowiesz się, na czym polega rola nauczyciela wspomagającego i jakie są jego zadnia
  • Dowiesz się, jak praktycznie zorganizować warsztat pracy w zależności od potrzeb rozwojowych i możliwości ucznia na danym etapie edukacyjnym
  • Dowiesz się, jak dokumentować swoją pracę
Pojęcie "nauczyciela wspomagającego".
Podstawowe obowiązki nauczyciela wspomagającego/ współorganizującego proces edukacji.
Nauczyciel wspomagający a IPET i WOPFU.
Przydział zadań - decyzja dyrektora.
Prowadzenie zajęć rewalidacji indywidualnej.
Współpraca nauczyciela wspomagającego z innymi nauczycielami.
Współpraca nauczyciela wspomagającego z rodzicami.
Nauczyciel wspomagający wychowawcą oddziału klasowego.

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Arkusz pomocniczy do oceny funkcjonowania ucznia przez nauczyciela - wersja PDF
  • Arkusz pomocniczy do oceny funkcjonowania ucznia przez nauczyciela - wersja MS Word
  • Arkusz obserwacyjny ucznia - wzór PDF
  • Arkusz obserwacyjny ucznia - wzór MS Word
  • Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dziecka lub ucznia wydana przez nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych lub specjalistów prowadzących zajęcia z dzieckiem lub uczniem dla potrzeb zespołu orzekającego - wzór wypełniony (wersja PDF)
  • Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dziecka lub ucznia wydana przez nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych lub specjalistów prowadzących zajęcia z dzieckiem lub uczniem dla potrzeb zespołu orzekającego - wzór wypełniony (wersja MS Word)
  • Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dziecka lub ucznia wydana przez nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych lub specjalistów prowadzących zajęcia z dzieckiem lub uczniem dla potrzeb zespołu orzekającego - wzór pusty (wersja PDF)
  • Opinia o sytuacji dydaktycznej i wychowawczej dziecka lub ucznia wydana przez nauczycieli, wychowawców grup wychowawczych lub specjalistów prowadzących zajęcia z dzieckiem lub uczniem dla potrzeb zespołu orzekającego - wzór pusty (wersja MS Word)
  • Karta obserwacji ucznia
  • Karta oceny opisowej ucznia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Halina Firlit

Pedagog specjalny, wychowawca, terapeuta.

Oceny

6
46
5
36
4
7
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,4 / 6

Opinie

Praktyczne wskazówki

Iwona D.

Wartościowe treści

Alicja B.

Jak postepowac z dziecmi z orzeczeniami. Bezpieczeństwo w klasie podczas lekcji

Iwona K.

Bardzo rzeczowe i bogate w treści webinarium

Joanna J.

Przykłady działań interwencyjnych, arkusze obserwacji ucznia.

Magdalena R.