Weź udział w webinarze, by poznać nowe możliwości działań w ramach indywidualizacji pracy z uczniem z afazją.
Niedokształcenie mowy o typie afazji to rozwojowe zaburzenie językowe wszystkich podsystemów języka i czynności mowy. W znaczący sposób wpływa ono na pozostałe sfery funkcjonowania ucznia, często utrudniając mu nabywanie podstawowych umiejętności, technik szkolnych. Odpowiednia organizacja pracy, dostosowanie kształcenia do aktualnych potrzeb i możliwości psychofizycznych tej grupy uczniów jest zatem zabiegiem niezbędnym, umożliwiającym im indywidualny rozwój.
Indywidualizacja oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych, prowadzona odpowiednio do zdiagnozowanych u ucznia potrzeb edukacyjnych i rozwojowych, umożliwia osiągnięcie sukcesu w zakresie jego nauczania. Jak tego dokonać? W jakich obszarach możemy indywidualizować proces kształcenia? Jakie działania w ramach indywidualizacji zaleca się w przypadku uczniów z afazją? Odpowiedzi na powyższe pytania uzyskasz podczas webinaru.
Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów.
Co zyskujesz?
dowiesz się, jakie obszary procesu kształcenia można poddawać indywidualizacji
uzyskasz informacje na temat trudności, z jakimi borykają się uczniowie z afazją
dowiesz się, jak indywidualizować proces nauczania stosownie do rozpoznanych u ucznia potrzeb
Indywidualizacja w teorii i w praktyce
Uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego - potrzeby edukacyjne i rozwojowe
Indywidualizacja pracy z uczniem z afazją - przykłady działań
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna jako forma indywidualnego wspierania ucznia
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi
Anna Bielak-Bajda
Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.