Unia Europejska
Wszystkie szkolenia za darmo!
Aktualizacja
25.01.2025

Ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej krok po kroku - jak zrobić to dobrze

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Odtwórz szkolenie za darmo
Oferta ważna tylko do poniedziałku

Jak działa retransmisja?

  • Szkolenie możesz włączyć do 17.02 za darmo.
  • W czasie jego dostępności możesz zapewnić sobie zaświadczenie MEN z udziału oraz materiały dodatkowe w specjalnej cenie.
  • Darmowa retransmisja jest dostępna dla zalogowanych użytkowników Edumaster.

Jak zrobić krok po kroku ewaluację pomocy psychologiczno-pedagogicznej? W jakim celu ją robić? Jak ją dobrze wykorzystać? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Anny Bielak-Bajdy.

Przepisy prawa oświatowego dotyczące kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi wskazują na konieczność objęcia poszczególnych grup uczniów adekwatną do ich potrzeb pomocą psychologiczno-pedagogiczną. W przypadku uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego nauczyciele zobowiązani są opracować wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia, a następnie indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny. W odniesieniu do uczniów z opinią z PPP placówka szkolna/przedszkolna zobligowana jest do zapewnienia realizacji zapisanych w opinii zaleceń.

Zaplanowana i realizowana pomoc psychologiczno-pedagogiczna winna być poddawana okresowej ewaluacji w celu weryfikacji czy podjęte przez nauczycieli-specjalistów działania są efektywne i przynoszą oczekiwane rezultaty w postaci przyrostu wiedzy, umiejętności ucznia. Ewaluacja służy również sformułowaniu wniosków do dalszej pracy i modyfikacji uprzednio zaplanowanych działań, jeżeli te okazały się niewystarczające.

Jeżeli stoisz przed zadaniem dokonania takiej oceny w ramach prowadzonych zajęć specjalistycznych z uczniem to szkolenie jest dla Ciebie.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i specjalistów.

Co zyskujesz?

  • uzyskasz wiedzę z zakresu dokumentowania pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • dowiesz się, co powinna zawierać ewaluacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • uzyskasz wiedzę, jak poprawnie opracować arkusz oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
  • otrzymasz gotowe wzory dokumentów
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Konstruowanie arkusza oceny efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Analiza efektywności udzielanej pomocy psychologiczno-pedagogicznej w ramach indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego
Dokumentacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Ewaluacja efektywności podjętych działań - wzór (wersja PDF)
  • Ewaluacja efektywności podjętych działań - wzór (wersja MS Word)
  • WOPFU ocena efektywności podjętych działań - wzór wypełniony (wersja PDF)
  • WOPFU ocena efektywności podjętych działań - wzór wypełniony (wersja MS Word)
  • Arkusz oceny efektywności podjętych działań w ramach udzielonej uczniowi pomocy psychologiczno - pedagogicznej | wzór wypełniony (wersja PDF)
  • Arkusz oceny efektywności podjętych działań w ramach udzielonej uczniowi pomocy psychologiczno - pedagogicznej | wzór wypełniony (weraja MS Word)
  • WOPFU - wzór pusty (wersja PDF)
  • WOPFU - wzór pusty (wersja MS Word)
  • Lista uczniów korzystających z pomocy psychologiczno-pedagogicznej | wzór pusty (wersja PDF)
  • Lista uczniów korzystających z pomocy psychologiczno-pedagogicznej | wzór pusty (wersja MS Word)
  • Lista uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - wzór pusty (wersja PDF)
  • Lista uczniów posiadających orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - wzór pusty (wersja MS Word)
  • WOPFU - wzór uzupełniony (wersja PDF)
  • WOPFU - wzór uzupełniony (wersja MS Word)
  • Podcast
Twoje szkolenie poprowadzi

Anna Bielak-Bajda

Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Oceny

6
18
5
10
4
3
3
2
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,3 / 6

Opinie

Rzeczowe przekazywanie informacji.

Karolina M.

Szkolenie konkretne.Bardo ułatwi mi sporządenie potrzebnych mi dokumentów

Danuta B.

forma przekazu, możliwość uzyskania odpowiedzi na każde pytanie

Ewelina Z.

Kompetencje prowadzącej , trafne przykłady, udzielone odpowiedzi

Dorota K.

wszystko

Justyna B.