Zakończony
15.02.2023
17:30
Zapisanych
993
A. Bielak-Bajda
Konstruowanie IPET i WOPFU - jak zrobić to dobrze?
Po szkoleniu możesz nabyć:
Zakończony
Co zyskujesz?
-
Poznasz podstawowe akty prawne dotyczące kształcenia uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
-
Dowiesz się, jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej zaleca się dla ucznia w zależności od zdiagnozowanej u niego niepełnosprawności
-
Poznasz teoretyczne założenia i zasady konstruowania IPET
-
Uzyskasz praktyczną wiedzę, jak poprawnie konstruować IPET i WOPFU
-
Uzyskasz informacje na temat dostosowań procesu kształcenia w zależności od zdiagnozowanych u ucznia potrzeb
17:30
17:45
Prawne podstawy kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi WOPFU I IPET - założenia teoretyczne
18:00
Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
18:15
Zespół ds. WOPFU, IPET - skład, zadania i obowiązki
18:30
WOPFU - źródła informacji o uczniu, zbieranie danych
18:45
Opracowanie WOPFU z wykorzystaniem zebranych danych
19:00
Konstruowanie IPET na podstawie WOPFU, analiza jego komponentów, przykłady działań w ramach indywidualizacji procesu kształcenia