Aktualizacja
Ostatnia aktualizacja
25.10.2023
A. Dziurda-Multan
Uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną - organizacja kształcenia specjalnego w realiach szkoły masowej
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
97,00 zł
Co zyskujesz?
-
udoskonalisz umiejętność analizy wskazań orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego wydanych przez poradnie psychologiczno-pedagogiczne,
-
usystematyzujesz wiedzę dotyczącą organizacji kształcenia specjalnego dla dzieci/uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną,
-
udoskonalisz umiejętności dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych możliwości dziecka/ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną uczącego się w przedszkolu/szkole masowej wraz z rówieśnikami.
Organizacja kształcenia specjalnego dla uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w przedszkolu i szkole masowej – dokumentacja, zajęcia obowiązkowe i nieobligatoryjne, zadania dyrektora, nauczycieli i specjalistów, współpraca z rodzicami.
Funkcjonowanie uczniów z niepełnosprawnością sprzężoną w przedszkolu/szkole masowej: dzieci niedowidzące i niesłyszące, niepełnosprawne ruchowo, niepełnosprawne intelektualnie, ze spektrum autyzmu.
Praktyczne aspekty indywidualizacji pracy na lekcji/zajęciach edukacyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych oraz zajęciach pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Zaświadczenie MEN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
-
Zaświadczenie MEN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
-
Prezentacja ze szkolenia
-
Szkolenie w formie podcastu
Oceny
6
55
5
30
4
3
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena:
5,6 / 6
Opinie
Całe szkolenie bylo bardzo metaforyczne i bardzi pomocne autoagresjiw
Monika G.
Dowiedziałam się szczególnie tego, jak zorganizować naukę z dzićmi z niedosłuchem i słabowidzącym. Nie będą się czuła źle, oczekując takiego zapewnienia warunków w klasie
Joanna L.
Dziękuję za przekazaną wiedzę.
Olga C.
Dużo merytorycznych informacji, które można wykorzystać w praktyce.
Renata G.
Bardzo miła, ciepła Pani prowadząca. Przydatne ogólne i szczegółowe wiadomości. Dowiedziałam się rzeczy prozaicznej, że nie można chodzić (nauczyciel) do ucznia do domu. Kiedyś to robiłam.
Katarzyna Z.