Unia Europejska
Nowe darmowe webinary
Aktualizacja
03.06.2023

Jak zdyscyplinować klasę i nad nią zapanować - pomocne wskazówki z praktyki nauczyciela

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jak budować relacje z uczniami, by uniknąć problemów z utrzymaniem dyscypliny? Jolanta Kawaler zdradzi Ci konkretne, sprawdzone metody pracy w tym obszarze!

Jak określać granice w relacjach na linii nauczyciel-uczeń? Co to znaczy, że uczeń się spoufala? Podczas webinaru poznasz odpowiedzi na te i wiele innych pytań związanych z utrzymaniem dyscypliny podczas lekcji.

Prowadząca szkolenie zaprezentuje konkretne metody pracy służące utrzymaniu dyscypliny i wyjaśni, jaką postawę powinien przyjmować nauczyciel w sytuacjach kryzysowych. Uzyskane informacje pomogą Ci zbudować wyjątkową więź z uczniami, co ułatwi Ci sprawne prowadzenie zajęć, a ich uczestnikom umożliwi spokojne korzystanie z wiedzy nauczyciela i poszerzanie własnych umiejętności.

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich nauczycieli.

Co zyskujesz?

  • nauczysz uczniów przestrzegania zasad dyscypliny, co ułatwi prowadzenie lekcji
  • zbudujesz wartościowe relacje z uczniami
  • podniesiesz komfort uczniów podczas lekcji
Co to znaczy: uczeń zdyscyplinowany?
Kim są nasi uczniowie i jakie mają oczekiwania?
Kim są nauczyciele i jakie mają oczekiwania?
Jak ustalić zasady obowiązujące na lekcji?
Co powoduje, że uczniowie przeszkadzają podczas lekcji?
Jakie techniki stosować, aby utrzymać dyscyplinę na lekcji?
Jak ustalić ramy dyscypliny?

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Szkolenie w formie podcastu
  • Prezentacja ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Jolanta Kawaler

Nauczycielka, trenerka w oświacie i biznesie, doradca zawodowy i mediator sądowy.

Oceny

6
28
5
15
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,6 / 6

Opinie

Poznanie skutecznych metod pracy z niesfornymi uczniami.

Elżbieta M.

To, że Pani Jolanta nie spieszyła się i zrozumiale, dokładnie tłumaczyła i podkreślała najważniejsze aspekty. Bardzo spodobał mi się pomysł ustawienia ławek.

Bożena K.

Najbardziej podobały mi się metody dotarcia do dzieci, sposoby ich zrozumienia.

Anna K.

przykłady z konkretnymi rozwiązaniami i dobre podejście do ucznia, nawet tego najniegrzeczniejszego

Ewa K.

Doświadczenie i wiedza.

Renata B.