Neurodydaktyka, czyli sposób organizacji procesów dydaktycznych w zgodzie ze specyfiką pracy mózgu, cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród nauczycieli i pedagogów. Metoda dynamicznie się rozwija, a ze względu na swój interdyscyplinarny charakter wymaga posiadania wiedzy z różnorodnych dyscyplin – od psychologii po biologię. Szkolenie Waldemara Borowskiego przybliża podstawy neurodydaktyki w jasnej, przystępnej dla słuchaczy formie.
Szkolenie jest znakomitym punktem wyjścia do praktycznego wykorzystania założeń neurodydaktyki i pogłębiania wiedzy na jej temat. Treść szkolenia obejmuje podstawowe informacje na temat funkcjonowania mózgu oraz wykorzystanie wniosków płynących z jego badań w procesach dydaktycznych i wychowawczych. Podczas szkolenia poznasz różnice między nauczaniem tradycyjnym a nauczaniem przyjaznym dla mózgu. Otrzymasz również praktyczne wskazówki do wykorzystania na zajęciach przedszkolnych i szkolnych.
Szkolenie przeznaczone jest dla: nauczycieli przedszkola, nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, wychowawców, pedagogów szkolnych i innych specjalistów.
Co zyskujesz?
dowiesz się, jak funkcjonuje ludzki mózg
poznasz podstawowe wnioski z badań mózgu, przydatne w pracy dydaktycznej
poznasz różnice między nauczaniem tradycyjnym a nauczaniem przyjaznym mózgowi
otrzymasz wskazówki do pracy z uczniami
Neurodydaktyka
Mózg
Nauczanie przyjazne mózgowi
Wskazówki do pracy z dzieckiem/uczniem
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Prezentacja ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi
Waldemar Borowski
Wykładowca, nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, kurator społeczny.