Jak zorganizować zajęcia rewalidacyjne w szkole? Krok po kroku
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
zaświadczenie MEiN
materiały dodatkowe
nagranie ze szkolenia
89,00 zł
Uczestnicząc w szkoleniu zapoznasz się z zasadami planowania, realizowania i dokumentowania zajęć rewalidacyjnych dla dziecka/ucznia w przedszkolu i szkole.
Szkolenie poświęcone jest tematyce organizacji zajęć rewalidacyjnych dla dzieci i uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego. Wiadomości zdobyte podczas spotkania pomogą Ci prowadzić zajęcia w przedszkolu i szkole adekwatnie do specjalnych potrzeb edukacyjnych swoich podopiecznych, w zgodności z aktualnymi przepisami prawa oświatowego. Prowadząca omówi także zasady prowadzenia odpowiedniej dokumentacji.
Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, wychowawców przedszkoli, pedagogów i kadry zarządzającej.
Co zyskujesz?
wzbogacisz wiedzę dotyczącą planowania zajęć rewalidacyjnych dla dziecka/ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
udoskonalisz umiejętność prowadzenia zajęć rewalidacyjnych w przedszkolu i szkole adekwatnie do specjalnych potrzeb edukacyjnych dziecka/ucznia
poznasz przepisy prawa oświatowego dotyczące omawianego tematu w najbardziej aktualnym brzmieniu
usystematyzujesz wiedzę na temat dokumentacji, za którą odpowiada specjalista prowadzący zajęcia rewalidacyjne
Organizacja kształcenia specjalnego i zajęć rewalidacyjnych uczniów zgodnie z aktualnymi przepisami prawa oświatowego
Zajęcia rewalidacyjne – podstawowe pojęcia, cele, zasady organizacji zajęć
Planowanie rewalidacji indywidualnej w IPET i dzienniku zajęć rewalidacyjnych, prawidłowe dokumentowanie zajęć rewalidacji indywidualnej
Ocena efektywności zajęć rewalidacyjnych
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Prezentacja ze szkolenia
Szkolenie w formie podcastu
Przykładowy program zajęć rewalidacji indywidualnej ucznia
Twoje szkolenie poprowadzi
Amelia Dziurda-Multan
Dr nauk humanistycznych, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta SI.