Unia Europejska
Dostęp na rok -55%
Aktualizacja
03.02.2022

Jak w czasie lekcji zaangażować każdego ucznia, nie tylko najlepszych?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jak skutecznie zaangażować w proces lekcyjny każdego ucznia: słabego, dobrego i przeciętnego? Podczas webinaru poznasz 4 konkretne metody pracy, które pomogą Ci odpowiednio zróżnicować poziom zadań.

Prowadzenie zajęć w kilkunastoosobowej grupie stwarza konieczność dostosowania treści lekcji oraz wykonywanych zadań do możliwości uczniów na różnym poziomie - nie tylko tych najlepszych. Uczestnictwo w webinarze dostarczy Ci praktycznej wiedzy i umiejętności, które pomogą Ci w planowaniu lekcji oraz usprawnieniu pracy uczniów słabych i przeciętnych. W rezultacie wszyscy uczniowie będą mogli aktywnie uczestniczyć w zajęciach i skutecznie przyswajać wiedzę, co przełoży się na poprawę wyników i wzrost motywacji do dalszej nauki.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli wszystkich przedmiotów.

Co zyskujesz?

  • Poznasz metody uatrakcyjniające lekcje i angażujące w proces lekcyjny wszystkich uczniów;
  • poprawisz dyscyplinę na lekcjach;
  • podniesiesz wyniki nauczania u wszystkich uczniów.
Analiza potencjału edukacyjnego uczniów w klasie
Odpowiedni dobór metod pracy do potencjału uczniów
Techniki motywowania uczniów do pracy
Metody różnicowania ćwiczeń w zależności od możliwości ucznia
Proste sposoby na zaangażowanie w pracę ucznia przeciętnego, słabego i zdolnego

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Jolanta Kawaler

Nauczycielka, trenerka w oświacie i biznesie, doradca zawodowy i mediator sądowy.

Oceny

6
78
5
52
4
5
3
2
2
0
1
1
Średnia ocena: 5,5 / 6

Opinie

Rewelacyjne szkolenie i wartościowe wiadomości

Urszula S.

Metody koncentracji

Anna K.

Metody angażowania uczniów. Ćwiczenia na koncentrację uwagi.

Grażyna J.

sposób prowadzenia zaangażowanie sposób zachowania, wiedza

Ludwika K.

Wiedza oraz przygotowanie merytoryczne Pani prowadzącej.

Anna P.