Unia Europejska
Wszystkie szkolenia -50%
Aktualizacja
18.05.2024

Jak rozwiązywać sytuacje trudne w przedszkolu: wulgaryzmy, agresja, trudny rodzic

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
48,50 zł
97,00 zł -50%
Do końca 02d:04g:46m
Zrealizuj kod lub

Celem szkolenia Anny Krawczyk jest zapoznanie uczestników ze sprawdzonymi sposobami na dziecięca agresję oraz przedstawienie sposobów na konstruktywną rozmowę z rodzicem przedszkolaka.

Praktyczne szkolenie na trudne sytuacje w przedszkolu. Prowadząca szkolenie wyjaśni, czym jest złość i w jaki sposób najczęściej objawia się u dzieci w tym wieku. Wskaże różnicę między złością a agresją. Przedstawi również sposoby na radzenie sobie z dziecięca złością. Ponadto na szkoleniu zostaną omówione podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem. Głównymi aspektami szkolenia będą reakcje na dziecięcą agresję, przemoc i wulgaryzmy. Szkolenie będzie również zawierać wskazówki do rozmów z tzw. "trudnym rodzicem". Szkolenie będzie również zawierało propozycje ciekawych zabaw dla dzieci.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli przedszkolnych.

Co zyskujesz?

  • dowiesz się, czym jest złość
  • nauczysz się odróżniać złość od agresji
  • dowiesz się, jak radzić sobie z dziecięca złością
  • poznasz podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
  • poznasz metody reagowania na dziecięcą agresję, przemoc
  • dowiesz się, jak prowadzić konstruktywną rozmowę z rodzicem przedszkolaka
  • otrzymasz przykładowe propozycje atrakcyjnych zabaw dla przedszkolaka
Czym jest złość?
Złość, a agresja
Jak radzić sobie ze złością u dzieci
Podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
Reakcje na dziecięcą agresję
Reakcje na dziecięcą przemoc
Wulgaryzmy
Trudny rodzic
Propozycje zabaw

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Czego unikać podczas rozmowy z dzieckiem?
  • Droga pomocy dziecku w trudnościach emocjonalnych
  • Etapy rozmowy z rodzicem
  • Metody pracy rozwijające kompetencje społeczno - emocjonalne
  • Notatka służbowa ze spotkania z rodzicami dziecka - wzór (wersja PDF)
  • Notatka służbowa ze spotkania z rodzicami dziecka - wzór (wersja MS Word)
  • Podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
  • Propozycje zabaw rozwijających kompetencje społeczno - emocjonalne
  • Bajki terapeutyczne
  • Sposoby na trudne zachowania w przedszkolu
  • Wartościowa literatura
  • Wskazówki do rozmowy z rodzicami dziecka przedszkolnego
Twoje szkolenie poprowadzi

Anna Krawczyk

Nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie zakupione wideoszkolenia znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

W przypadku zakupu wideoszkolenia (nagrania), aby móc otrzymać zaświadczenie, trzeba spełnić kilka warunków:

  • poprawnie uzupełnić wszystkie dane na swoim koncie (również datę i miejsce urodzenia, gdyż zaświadczenia MEN wymagają podania tych informacji),
  • zapoznać się z nagraniem,
  • zdać test – test znajdziesz na karcie danego szkolenia, w zakładce „Zaświadczenia i materiały”.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały.

W przypadku zakupu usługi, która ma charakter wideoszkolenia lub jest inną usługą cyfrową, udostępnianą Użytkownikowi od razu po dokonaniu płatności, użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli przez przypadek złożyłaś/-eś podwójne zamówienie na ten sam produkt, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Oceny

6
43
5
14
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,7 / 6

Opinie

Konkretne i trafne przykłady, jak radzić sobie z problemami wychowawczymi.

Natalia M.

Bardzo duzo konkretnej, praktycznej wiedzy.

Katarzyna S.

Wszystko

Mariola W.

Solidnie, rzetelnie i pod względem bazy materiałow i samej prezentacji, zrozumiałej komunikacji. Prelegentka bardzo sympatyczna i reaguje na pytania dotyczace bieżacego slajdu, nawet podczas szkolenia (duża podzielność uwagi). Duzo cennej wiedzy i przydatnej w codziennej pracy. Oby więcej takich szkoleń! Całość opatrzona bibliografią.

Monika G.

Konkretne porady odnośnie konkretnych przykładowych sytuacji, dziękuję

Joanna G.