Aktualizacja
Ostatnia aktualizacja
18.05.2024
A. Krawczyk
Jak rozwiązywać sytuacje trudne w przedszkolu: wulgaryzmy, agresja, trudny rodzic
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
48,50 zł
97,00 zł
-50%
Do końca
02d:19g:58m
Co zyskujesz?
-
dowiesz się, czym jest złość
-
nauczysz się odróżniać złość od agresji
-
dowiesz się, jak radzić sobie z dziecięca złością
-
poznasz podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
-
poznasz metody reagowania na dziecięcą agresję, przemoc
-
dowiesz się, jak prowadzić konstruktywną rozmowę z rodzicem przedszkolaka
-
otrzymasz przykładowe propozycje atrakcyjnych zabaw dla przedszkolaka
Czym jest złość?
Złość, a agresja
Jak radzić sobie ze złością u dzieci
Podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
Reakcje na dziecięcą agresję
Reakcje na dziecięcą przemoc
Wulgaryzmy
Trudny rodzic
Propozycje zabaw
Zaświadczenie MEN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
-
Zaświadczenie MEN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
-
Prezentacja ze szkolenia
-
Czego unikać podczas rozmowy z dzieckiem?
-
Droga pomocy dziecku w trudnościach emocjonalnych
-
Etapy rozmowy z rodzicem
-
Metody pracy rozwijające kompetencje społeczno - emocjonalne
-
Notatka służbowa ze spotkania z rodzicami dziecka - wzór (wersja PDF)
-
Notatka służbowa ze spotkania z rodzicami dziecka - wzór (wersja MS Word)
-
Podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
-
Propozycje zabaw rozwijających kompetencje społeczno - emocjonalne
-
Bajki terapeutyczne
-
Sposoby na trudne zachowania w przedszkolu
-
Wartościowa literatura
-
Wskazówki do rozmowy z rodzicami dziecka przedszkolnego
Oceny
6
43
5
14
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena:
5,7 / 6
Opinie
Konkretne i trafne przykłady, jak radzić sobie z problemami wychowawczymi.
Natalia M.
Bardzo duzo konkretnej, praktycznej wiedzy.
Katarzyna S.
Wszystko
Mariola W.
Solidnie, rzetelnie i pod względem bazy materiałow i samej prezentacji, zrozumiałej komunikacji. Prelegentka bardzo sympatyczna i reaguje na pytania dotyczace bieżacego slajdu, nawet podczas szkolenia (duża podzielność uwagi). Duzo cennej wiedzy i przydatnej w codziennej pracy. Oby więcej takich szkoleń! Całość opatrzona bibliografią.
Monika G.
Konkretne porady odnośnie konkretnych przykładowych sytuacji, dziękuję
Joanna G.