Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procedurą tworzenia indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU). Podczas webinaru prowadząca opowie, w jaki sposób zbierać dane o uczniu, jak poprawnie je opracować i jak na tej podstawie skonstruować IPET.
Przepisy prawa oświatowego dotyczące kształcenia uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wskazują na konieczność opracowania dla tej grupy uczniów wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, a następnie na jej podstawie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego.
Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak poprawnie konstruować IPET, jakie treści powinien zawierać oraz w jaki sposób opracować wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia.
Szkolenie jest skierowane do nauczycieli, pedagogów, wychowawców.
Poznasz podstawowe akty prawne dotyczące kształcenia uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
Dowiesz się, jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej zaleca się dla ucznia w zależności od zdiagnozowanej u niego niepełnosprawności
Poznasz teoretyczne założenia i zasady konstruowania IPET
Uzyskasz praktyczną wiedzę, jak poprawnie konstruować IPET i WOPFU
Uzyskasz informacje na temat dostosowań procesu kształcenia w zależności od zdiagnozowanych u ucznia potrzeb
Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie
Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu
Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"
Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału
Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe
Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej