Jak oceniać efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej?
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
zaświadczenie MEiN
materiały dodatkowe
nagranie ze szkolenia
89,00 zł
Jeśli chcesz wiedzieć, kto, kiedy i w jaki sposób dokonuje oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej, ten webinar jest właśnie dla Ciebie!
Dzięki szkoleniu nabędziesz lub udoskonalisz umiejętność oceny pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w bieżącym roku szkolnym w przedszkolu lub szkole. Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p. Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
Prowadząca sporo miejsca poświęci również dokumentacji i praktycznym przykładom. W ten sposób wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów. Na zakończenie zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.
Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i wychowawców przedszkoli/szkoły, pedagogów szkolnych i innych specjalistów, kadry zarządzającej.
Co zyskujesz?
Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p
Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
Wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów.
Zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.
Zadania członków rady pedagogicznej w dokumentowaniu oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Terminarz oceny efektywności pomocy p-p dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
Sposoby dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli.
Przykładowe wnioski oraz rekomendacje na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi
Amelia Dziurda-Multan
Dr nauk humanistycznych, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta SI.