Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
14.05.2022

Jak oceniać efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jeśli chcesz wiedzieć, kto, kiedy i w jaki sposób dokonuje oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej, ten webinar jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki szkoleniu nabędziesz lub udoskonalisz umiejętność oceny pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w bieżącym roku szkolnym w przedszkolu lub szkole. Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p. Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.

Prowadząca sporo miejsca poświęci również dokumentacji i praktycznym przykładom. W ten sposób wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów. Na zakończenie zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i wychowawców przedszkoli/szkoły, pedagogów szkolnych i innych specjalistów, kadry zarządzającej.

Co zyskujesz?

  • Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p
  • Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
  • Wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów.
  • Zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.
Zadania członków rady pedagogicznej w dokumentowaniu oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Terminarz oceny efektywności pomocy p-p dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
Sposoby dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli.
Przykładowe wnioski oraz rekomendacje na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Amelia Dziurda-Multan

Dr nauk humanistycznych, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta SI.

Oceny

6
68
5
28
4
0
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,7 / 6

Opinie

Rzeczowy, konkretny przekaz.

Zuzanna B.

Uporzadkowanie mojej wiedzy.

Dorota G.

Treść szkolenia, sposób prowadzenia , szczegółowe odpowiedzi na pytania

Alicja G.

Pełen profesjonalizm. Dziękuję.

Monika D.

super spotkanie, świetne wskazówki

Anna Ć.