Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Diagnoza i ocenianie

Jak oceniać efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Zaświadczenie
Materiały dodatkowe w cenie
Dostęp ze wszystkich urządzeń
89 zł
Dostęp 24/7

Jeśli chcesz wiedzieć, kto, kiedy i w jaki sposób dokonuje oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej, ten webinar jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki szkoleniu nabędziesz lub udoskonalisz umiejętność oceny pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w bieżącym roku szkolnym w przedszkolu lub szkole. Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p. Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.

Prowadząca sporo miejsca poświęci również dokumentacji i praktycznym przykładom. W ten sposób wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów. Na zakończenie zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i wychowawców przedszkoli/szkoły, pedagogów szkolnych i innych specjalistów, kadry zarządzającej.

  • Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p

  • Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.

  • Wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów.

  • Zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

    Zadania członków rady pedagogicznej w dokumentowaniu oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
    Terminarz oceny efektywności pomocy p-p dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
    Sposoby dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli.
    Przykładowe wnioski oraz rekomendacje na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

Dostępne materiały dodatkowe

  • Materiały ze szkolenia

Jak to działa?

1

Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie

2

Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu

3

Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"

4

Po jego obejrzeniu możesz rozwiązać prosty test i uzyskać oficjalne zaświadczenie MEN

5

Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe

Twoje szkolenie poprowadzi

dr Amelia Dziurda-Multan

dr Amelia Dziurda-Multan

Dr nauk humanistycznych, logopeda, surdopedagog, oligofrenopedagog, terapeuta SI.

Więcej

Oceny

Średnia ocena: 5,7 / 6
6
68
5
28
4
0
3
0
2
0
1
0

Opinie

bardzo merytoryczne

Iwona P.

Bardzo zwięźle i na temat.

Witold P.

Bardzo ciekawe spotkanie. Świetnie przygotowana prezentacja

Iwona T.

Fachowa wiedza i zwięzłość.

Joanna R.

Bardzo dobre przykłady

Dorota Z.

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej