Specjalna oferta dla szkół
Logowanie
Amelia Dziurda-Multan
A. Dziurda-Multan

Jak oceniać efektywność pomocy psychologiczno-pedagogicznej?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEiN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
89,00 zł

Jeśli chcesz wiedzieć, kto, kiedy i w jaki sposób dokonuje oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej, ten webinar jest właśnie dla Ciebie!

Dzięki szkoleniu nabędziesz lub udoskonalisz umiejętność oceny pomocy psychologiczno-pedagogicznej udzielanej w bieżącym roku szkolnym w przedszkolu lub szkole. Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p. Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.

Prowadząca sporo miejsca poświęci również dokumentacji i praktycznym przykładom. W ten sposób wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów. Na zakończenie zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i wychowawców przedszkoli/szkoły, pedagogów szkolnych i innych specjalistów, kadry zarządzającej.

Co zyskujesz?

  • Zrozumiesz zadania nauczycieli i specjalistów w ocenie efektywności pomocy p-p
  • Poznasz terminy i osoby odpowiedzialne ze ocenę efektywności pomocy p-p dla dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
  • Wzbogacisz wiedzę na temat dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli dla konkretnych uczniów.
  • Zapoznasz się z przykładowymi zapisami wniosków oraz rekomendacji formułowanymi na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.
Zadania członków rady pedagogicznej w dokumentowaniu oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej.
Terminarz oceny efektywności pomocy p-p dla uczniów z opinią, orzeczeniem lub indywidualnym rozpoznaniem potrzeby pomocy p-p.
Sposoby dokumentowania efektów oceny efektywności pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez nauczycieli, specjalistów, zespół nauczycieli.
Przykładowe wnioski oraz rekomendacje na podstawie działań z pomocy p-p udzielanej dzieciom i uczniom w bieżącym roku szkolnym.

Zaświadczenie MEiN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
  • Zaświadczenie MEiN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Amelia Dziurda-Multan

Dr nauk humanistycznych, logopeda, oligofrenopedagog, terapeuta SI.

Oceny

6
68
5
28
4
0
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,7 / 6

Opinie

Rzeczowy, konkretny przekaz.

Zuzanna B.

Uporzadkowanie mojej wiedzy.

Dorota G.

Treść szkolenia, sposób prowadzenia , szczegółowe odpowiedzi na pytania

Alicja G.

Pełen profesjonalizm. Dziękuję.

Monika D.

super spotkanie, świetne wskazówki

Anna Ć.
Logotyp Fundusze Europejskie, flaga Rzeczypospolitej Polskiej, logotyp PARP Grupa PFT, logotyp Unia Europejska Europejskie Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2023 Edumaster