Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Diagnoza i ocenianie Dzieci z SPE

IPET i WOPFU - jak je przygotować krok po kroku zgodnie z najnowszymi wytycznymi?

Zaświadczenie
Materiały dodatkowe w cenie
Dostęp ze wszystkich urządzeń
89 zł
Dostęp 24/7

Jak poprawnie opracować IPET wraz z WOPFU? Jakie akty prawne dotyczące kształcenia uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego jako nauczyciel musisz znać? Jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej zaleca się dla ucznia w zależności od zdiagnozowanej u niego niepełnosprawności? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie webinaru Anny Bielak-Bajdy.

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procedurą tworzenia indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego (IPET) oraz wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia (WOPFU). Podczas webinaru prowadząca opowie, w jaki sposób zbierać dane o uczniu, jak poprawnie je opracować i jak na tej podstawie skonstruować IPET.

Przepisy prawa oświatowego dotyczące kształcenia uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego wskazują na konieczność opracowania dla tej grupy uczniów wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia, a następnie na jej podstawie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego.

Dzięki szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak poprawnie konstruować IPET, jakie treści powinien zawierać oraz w jaki sposób opracować wielospecjalistyczną ocenę poziomu funkcjonowania ucznia.

Szkolenie jest skierowane do nauczycieli, pedagogów, wychowawców.

  • Poznasz podstawowe akty prawne dotyczące kształcenia uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego

  • Dowiesz się, jakie formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej zaleca się dla ucznia w zależności od zdiagnozowanej u niego niepełnosprawności

  • Poznasz teoretyczne założenia i zasady konstruowania IPET

  • Uzyskasz praktyczną wiedzę, jak poprawnie konstruować IPET i WOPFU

  • Uzyskasz informacje na temat dostosowań procesu kształcenia w zależności od zdiagnozowanych u ucznia potrzeb

    Prawne podstawy kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    WOPFU I IPET - założenia teoretyczne
    Planowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla ucznia z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego
    Zespół ds. WOPFU, IPET - skład, zadania i obowiązki
    WOPFU - źródła informacji o uczniu, zbieranie danych
    Opracowanie WOPFU z wykorzystaniem zebranych danych
    Konstruowanie IPET na podstawie WOPFU, analiza jego komponentów, przykłady działań w ramach indywidualizacji procesu kształcenia

Dostępne materiały dodatkowe

  • Materiały ze szkolenia
  • IPET wzór
  • IPET wzór2 (uzupełniony)
  • WOPFU wzór
  • WOPFU wzór2 (uzupełniony)

Jak to działa?

1

Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie

2

Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu

3

Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"

4

Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału

5

Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe

Twoje szkolenie poprowadzi

Anna Bielak-Bajda

Anna Bielak-Bajda

Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Więcej

Oceny

Średnia ocena: 5,6 / 6
6
247
5
136
4
12
3
4
2
1
1
0

Opinie

PROSTY I WYCZERPUJĄCY PRZEKAZ INFORMACJI.

Anna B.

Sposób opracowania dokumentacji

Agata K.

Konkretne informacje

Beata C.

Konkretna wiedza, Profesjonalizm prowadzącej.

EWA B.

jasne wskazówki co powinien zawierac IPET i WOPFu

Barbara G.

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej

courses.show