Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
07.03.2024
Anna Bielak-Bajda
A. Bielak-Bajda

Czy to autyzm? Wczesne objawy zaburzeń ze spektrum autyzmu u dziecka

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jakie są najczęstsze i najbardziej typowe objawy autyzmu u dzieci? Jakie zachowania mogą niepokoić? Jakie strategie działania w przypadku podejrzenia ASD u dziecka należy podjąć? Odpowiedzi na te pytania uzyskasz w czasie szkolenia Anny Bielak-Bajdy.

Autyzm to zaburzenia obejmujące szerokie spektrum: wśród osób nim dotkniętych znajdują się zarówno osoby niekomunikujące się werbalnie, posiadające duże problemy w zakresie samodzielności i funkcjonujące na poziomie niepełnosprawności intelektualnej, jak również osoby „wysokofunkcjonujące”- posiadające zdolności umożliwiające ukończenie studiów wyższych i realizację zawodową.

Jakie są wczesne objawy autyzmu? Jakie zachowania mogą niepokoić? Z jakimi zachowaniami u podopiecznych w przedszkolu czy uczniów w szkole możesz się spotkać? Anna Bielak-Bajda przeprowadzi się przez wszystkie najważniejsze informacje w tym zakresie.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.

Co zyskujesz?

  • Uzyskasz wiedzę, jakie objawy mogą świadczyć o autyzmie w pierwszych latach życia dziecka
  • Dowiesz się, jakie strategie działania można zastosować w przypadku podejrzenia ASD u dziecka
Autyzm – jako jednostka chorobowa
Wczesne objawy autyzmu – okres niemowlęcy, poniemowlęcy
Zachowania, które powinny niepokoić u przedszkolaka
Strategie działania w przypadku podejrzenia ASD u dziecka

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Anna Bielak-Bajda

Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Oceny

6
42
5
22
4
4
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,6 / 6

Opinie

omawianie konkretnych przypadków było super

Izabela S.

Sposób prowadzenia webinaru: rzeczowo, konkretnie z pełną znajomością tematyki, Została podana bibliografia Pani udzieliła odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników chatu Materiały związane z omawianą problematyką

Monika G.

wszystko ok

Liudmyla Z.

Prosty, merytoryczny przekaz. Świetnie :)

Magdalena N.

merytoryka, konkretność, esencja poruszanej tematyki.

Marcin N.