Unia Europejska
Wszystkie szkolenia -50%
Aktualizacja
13.04.2024

10 sprawdzonych sposobów na ciszę w klasie

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
48,50 zł
97,00 zł -50%
Do końca 01d:17g:03m

Jakie są przyczyny i cele niewłaściwych zachowań ucznia? Jak projektować właściwe zasady zachowania? Jak odpowiednio reagować w relacjach z uczniami? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Waldemara Borowskiego.

Podczas szkolenia prowadzący omówi zachowania naruszające dyscyplinę i wyjaśni przyczyny tych niewłaściwych zachowań. Trener opowie, jak należy pracować z klasą, by nauczyć uczniów zasad właściwego zachowania, przedstawi listę niezbędnych działań nauczyciela w różnych momentach roku szkolnego, pokaże jak reagować w sytuacjach konfrontacji z uczniem. Uczestnicy poznają także podstawowe metody i techniki interwencji nauczyciela.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, wychowawców, innych specjalistów.

Co zyskujesz?

  • poznasz przyczyny i cele niewłaściwych zachowań ucznia
  • zrozumiesz odczucia nauczycieli w związku z obserwowanymi niewłaściwymi zachowaniami
  • dowiesz się jak zaprojektować właściwe zasady zachowania
  • poznasz listę koniecznych działań nauczyciela w różnych momentach roku szkolnego
  • nauczysz się właściwych reakcji w relacjach z uczniami
Zachowania naruszające dyscyplinę.
Odczucia nauczycieli wobec zachowań naruszających dyscyplinę.
Zaspokajanie różnorodnych potrzeb ucznia: bezpieczeństwa, bycia docenionym, poczucia przynależności, poczucia sensu uczenia się.
Przygotowanie klasy do nauki i dyscypliny.
Projektowanie klasowych zasad i ich uczenie.
Działania nauczyciela w zakresie wdrażania zasad u uczniów.
Reagowanie w sytuacjach konfrontacji z uczniem.
Stosowanie konsekwencji i kar.

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Waldemar Borowski

Wykładowca, nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, kurator społeczny.

Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie zakupione wideoszkolenia znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

W przypadku zakupu wideoszkolenia (nagrania), aby móc otrzymać zaświadczenie, trzeba spełnić kilka warunków:

  • poprawnie uzupełnić wszystkie dane na swoim koncie (również datę i miejsce urodzenia, gdyż zaświadczenia MEN wymagają podania tych informacji),
  • zapoznać się z nagraniem,
  • zdać test – test znajdziesz na karcie danego szkolenia, w zakładce „Zaświadczenia i materiały”.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały.

W przypadku zakupu usługi, która ma charakter wideoszkolenia lub jest inną usługą cyfrową, udostępnianą Użytkownikowi od razu po dokonaniu płatności, użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli przez przypadek złożyłaś/-eś podwójne zamówienie na ten sam produkt, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Oceny

6
98
5
41
4
3
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,7 / 6

Opinie

wysoka wartość merytoryczna, praktyczne wskazówki, dobrze i przystępnie podana wiedza.

Elżbieta W.

Kompetencje prowadzącego, Doskonałe porady i rady, przykłady. Wszystko potrzebne, bez zbędnych treści Dobrze wykorzystany czas

Anna B.

Merytoryczne przygotowanie prowadzącego, przykłady z życia klasy.

Dariusz D.

Konkretne wskazówki, przykłady

Marzena P.

Podpieranie się przykładami z życia szkoły, warstwa merytoryczna bardzo wnikliwie omówiona.

Renata A.