Unia Europejska
Nowe darmowe webinary
24.02.2025
17:30
677
Anna Bielak-Bajda
A. Bielak-Bajda

Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym - jak je rozpoznać i jakie mają znaczenie dla procesu uczenia się

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Darmowy

Jak rozpoznać zaburzenia w obrębie przetwarzania zmysłowego na postawie zachowań dziecka? Jakie ćwiczenia sensoryczne możesz wykorzystać w codziennej pracy edukacyjnej i terapeutycznej? Jak poszerzyć swój warsztat pracy? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas webinaru Anny Bielak-Bajdy.

Dzięki szkoleniu uzyskasz informację, jakie zachowania dziecka świadczą o zaburzeniach integracji sensorycznej i dowiesz się, jak reagować na rozpoznane u dziecka potrzeby. Prowadząca pokaże Ci  również ćwiczenia sensoryczne usprawniające bazowe układy zmysłowe – dzięki nim poszerzysz swój warsztat pracy o nowe pomysły.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli edukacji przedszkolnej.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • nauczysz się rozpoznawać zaburzenia w obrębie przetwarzania zmysłowego na postawie zachowań dziecka
  • poznasz ćwiczenia sensoryczne możliwe do wykorzystania w codziennej pracy edukacyjnej i terapeutycznej
  • poszerzysz swój warsztat o nowe narzędzia
17:30
17:52
Integracja sensoryczna
18:15
Zaburzenia przetwarzania sensorycznego - ogólnie
18:37
Zaburzenia przetwarzania sensorycznego – jak rozpoznać zaburzenia w obrębie zmysłów: dotyku, propriocepcji, słuchu, wzroku, równowagi, smaku i powonienia?
19:00
Zaburzenia SI a zachowanie i uwaga.
Twój webinar poprowadzi

Anna Bielak-Bajda

Oligofrenopedagog, terapeuta, m.in. SI, posiada bogate doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.