Unia Europejska
Wszystkie szkolenia za 0 zł
Zakończony
03.10.2024
17:30
523

Sygnaliści w szkole - wszystko, co powinieneś wiedzieć

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Do dnia 24 września 2024 szkoły miały obowiązek wdrożenia systemów do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych, prowadzenia działań następczych i ochrony sygnalistów. Jakie szkoły powinny wdrożyć te procedury? W jaki sposób powinno to zostać zrobione? Zapraszamy na szkolenie Magdaleny Mazur.

Ustawa o ochronie sygnalistów z 14 czerwca 2024 ma na celu zwiększenie bezpieczeństwa w polskich szkołach i stworzenie mechanizmów, które pozwolą pracownikom edukacji zgłaszać wszelkie nieprawidłowości - anonimowo i bezpiecznie. Do nieprawidłowości możemy zaliczyć np. nadużycia, dyskryminację, mobbing czy łamanie prawa pracy.

Zgodnie z nowymi regulacjami szkoły muszą wyznaczyć bezstronne osoby do przyjmowania zgłoszeń i bezstronne osoby do prowadzenia działań następczych. Stworzone systemy mają obowiązek zapewnić sygnalistom, czyli osobom zgłaszającym naruszenia prawa, anonimowość oraz ochronę przed ewentualnymi reperkusjami.

Jakie szkoły są objęte nowymi przepisami? Kim jest sygnalista i jaka jest jego rola? Jakie są obowiązki szkół w zakresie ochrony sygnalistów? Jak powinien wyglądać system zgłaszania? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Magdaleny Mazur.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • dowiesz się, kim jest sygnalista
  • dowiesz się, czym jest zgłoszenie naruszenia
  • dowiesz się, jak wdrożyć procedurę zgłoszeń wewnętrznych
17:30
17:40
Sygnalista, czyli kto?
17:50
Zgłoszenie naruszenia, czyli co?
18:00
Działania odwetowe, czyli czego nie można?
18:10
Postępowanie krok po kroku, czyli od czego zacząć?
18:20
Działania następcze, czyli co dalej?
18:30
Praktyczne narzędzie.
18:40
Jak wdrożyć procedurę zgłoszeń wewnętrznych?
19:00
Procedura zgłoszeń wewnętrznych – dokument.
Twój webinar poprowadzi

Magdalena Mazur

Dyrektor, nauczyciel historii i WOS, mentor, trener.

Najczęściej zadawane pytania

Aby wziąć udział w darmowym webinarze (szkoleniu online w czasie rzeczywistym), wystarczy założyć konto na naszej platformie (pamiętaj o aktywacji konta!) i się na nie zalogować. Na stronie webinaru, który Cię interesuje, kliknij przycisk „Zapisz się”. Na maila otrzymasz powiadomienie o zbliżającym się webinarze. By dołączyć do szkolenia, kliknij przycisk „Dołącz” znajdujący się na stronie webinaru. Pamiętaj, aby być zalogowanym!

Po każdym darmowym webinarze istnieje możliwość zakupu zaświadczenia lub nagrania z materiałami i zaświadczeniem. Link do oferty specjalnej widoczny jest na czacie w czasie trwania webinaru. Wysyłamy go również na maila po zakończeniu webinaru.

Produkty zakupione po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

WAŻNE!

  • Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu 5 dni roboczych.
  • Zaświadczeń nie wysyłamy mailem. Możesz je pobrać w formie pdf’a ze swojego konta użytkownika.

Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu max. 5 dni roboczych. Gdyby po tym czasie produkt nie pojawił się na Twoim koncie, bardzo prosimy o kontakt na bok@edumaster.pl.

Jeżeli zakupionego zaświadczenia nie ma na Twoim koncie użytkownika, upewnij się, czy wszystkie dane potrzebne do jego wygenerowania są uzupełnione. Zaświadczenia potwierdzające udział w naszych szkoleniach są dokumentami certyfikowanymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, które wymaga, aby na dokumentach pojawiły się informacje takie jak:

  • imię i nazwisko osoby biorącej udział w szkoleniu
  • data urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu
  • miejsce urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu

Dane te można uzupełnić z poziomu konta użytkownika w zakładce „Moje dane”.

Jeśli wszystkie dane są uzupełnione, płatność przeszła pomyślnie, a Ty nie masz zaświadczenia – skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Webinary to szkolenia online na żywo, co oznacza, że można je obejrzeć tylko o wyznaczonej godzinie we wskazanym dniu. Jeśli jednak bardzo zależy Ci na danym temacie:

  • sprawdź swojego maila – osoby, które były zapisane na dany webinar, otrzymują ofertę specjalną, pozwalającą na zakup m.in. nagrania z zaświadczeniem (po zdaniu testu) z tego szkolenia
  • sprawdź ofertę naszych wideoszkoleń – najprawdopodobniej dany temat znajduje się w naszej ofercie i możesz go zakupić (wszystkie organizowane na platformie webinary zamieniamy na wideoszkolenia: https://edumaster.pl/wideoszkolenia)
  • śledź na bieżąco ofertę naszych webinarów i retransmisji – regularnie wracamy do ważnych dla nauczycieli tematów.

Jeżeli założyłaś/-eś konto, ale nie otrzymujesz powiadomień o szkoleniach, upewnij się, że Twoje konto jest aktywne. Możliwe, że po założeniu konta, nie potwierdziłaś/-eś tego faktu, klikając w link aktywacyjny, który wysłaliśmy w mailu.

Jeśli nie możesz znaleźć tego maila w skrzynce, skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.