Unia Europejska
Wszystkie szkolenia za darmo!
Zakończony
28.02.2023
19:30
1350

Dobra i asertywna komunikacja z rodzicem. Sprawdzone sposoby

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Jak budować dobre relacje z rodzicami? Jak rozmawiać z trudnym rodzicem? Jak pozyskiwać rodziców do współpracy? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Magdaleny Mazur.

Z rodzicami w szkole bywa różnie. Często są partnerami, chcą współpracować, ale zdarza się, że narzucają swoje zdanie, myślenie, są roszczeniowi. Podczas szkolenia uczestnicy poznają zasady dobrej współpracy z rodzicami, dzięki którym rodzic stanie się partnerem szkoły.

Prowadząca powie, jak reagować na tzw. "trudnego rodzica" i jak przygotować się do rozmowy. Pokaże także Kodeks Przyjazny Rodzicom.

Szkolenie to esencja praktycznej wiedzy na temat przeprowadzania rozmów z rodzicem, poparaą wieloletnim doświadczeniem na stanowisku dyrektora i nauczyciela.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i dyrektorów.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • Poznasz metody pozyskiwania rodziców do współpracy
  • Otrzymasz praktyczną wiedzę dotyczącą przeprowadzania rozmów z rodzicem, popartą wieloletnim doświadczeniem na stanowisku dyrektora i nauczyciela
  • Dowiesz się, jak pozytywna komunikacja wpływa na budowanie relacji rodzic-nauczyciel-szkoła
19:30
19:45
Rodzic w szkole - różne postawy.
20:00
Zasady budowania współpracy.
20:15
Trudna rozmowa, czyli komunikacyjne abc.
20:30
Budowanie relacji.
20:50
Kodeks Szkoły Przyjaznej Rodzicom.
21:00
Rodzic partnerem szkoły.
Twój webinar poprowadzi

Magdalena Mazur

Dyrektor, nauczyciel historii i WOS, mentor, trener.