Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Autyzm i zespół Aspergera

Rozwijanie interakcji u dziecka z autyzmem w podejściu niedyrektywnym

Zaświadczenie MEN
Materiały dodatkowe w cenie
59 zł
Zakończony

Metoda zabawy niedyrektywnej opracowana została przez V. Axline, uczennicę Carla R. Rogersa. W Polsce zabawę niedyrektywną, jako formę terapii, stosowały: Hanna Olechnowicz, Małgorzata Kościelska, Magdalena Grodzka. Metoda opiera się na dowolnej zabawie dziecka i wychodzi z założenia, że postawa szanująca i akceptująca ucznia wpływa na nawiązanie z nim emocjonalnej więzi. Zadaniem nauczyciela jest w tym wypadku wyłącznie obserwowanie, tworzenie odpowiedniej atmosfery, zapewnianie podopiecznemu poczucia akceptacji. Dziecko samo kieruje zabawą i w ten sposób wyraża siebie.

Podczas szkolenia zostanie zaprezentowane niedyrektywne podejście w pracy z dzieckiem. Ponadto prowadząca przedstawi poszczególne etapy zabawy oraz korzyści płynące ze stosowania takiej formy pracy z dzieckiem z autyzmem.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli oraz szkolnych specjalistów pracujących z dzieckiem ze spektrum autyzmu.

Gwarancja bezpiecznych zakupów!

Coś ci wypadło? Możesz zwrócić przed rozpoczęciem webinaru.

  • zdobędziesz wiedzę dotyczącą podstaw podejścia niedyrektywnego w pracy z dziećmi z ASD

  • rozwiniesz praktyczne umiejętności zabawy w relacji z dzieckiem z autyzmem

19:30
Dlaczego zabawa to podstawa?
19:50
Jak dziecko uczy się poprzez zabawę?
20:15
Podstawy podejścia niedyrektywnego w pracy z dzieckiem
20:40
Etapy budowania interakcji w zabawie
21:05
Praca nad zachowaniami stereotypowymi
21:30

Twój webinar poprowadzi

dr Marta Koplejewska

dr Marta Koplejewska

Fizyk, oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Więcej

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej