Unia Europejska
Dostęp na rok -55%
Zakończony
26.05.2022
19:30
904

Jak mówić, by inni słuchali - zasady, które sprawdzą się w pracy każdego nauczyciela

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Poznaj skuteczne techniki komunikacyjne i angażujące metody prowadzenia lekcji oraz rozmowy, wykorzystujące najnowsze odkrycia neurodydaktyki.

Webinar dotyka ważnego tematu komunikacji między nauczycielami a uczniami - nie tylko w kontekście budowania relacji i autorytetu, ale również samego nauczania. Podczas szkolenia dowiesz się, jak mówić, by skupiać uwagę i facylitować procesy uczenia się.

Biorąc udział w webinarze podniesiesz swoje kompetencje społeczne i zawodowe: dzięki zdobytej wiedzy nauczysz się budować dobre relacje z innymi i wywierać wpływ na otoczenie w sposób sprzyjający wzajemnemu zrozumieniu. Prowadząca pokaże Ci, jak skutecznie komunikować się z uczniami i mieć pewność, że są obecni na lekcji nie tylko ciałem!

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli i wszystkich zainteresowanych osób.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • zrozumiesz, na czym polega proces nauczania
  • nauczysz się niwelować bariery komunikacyjne
  • poznasz metody pobudzania ciekawości i zaangażowania uczniów
  • otrzymasz narzędzia, dzięki którym lepiej dostosujesz metody pracy do potrzeb uczniów
19:30
19:45
Działanie układu nerwowego a komunikacja
20:00
Proces komunikacji i szumy komunikacyjne
20:15
Neuroprzekaźniki a siła komunikatu
20:30
Uniwersalne projektowanie
20:45
Komunikacja pozawerbalna
21:00
Do poczytania
Twój webinar poprowadzi

Marcelina Varol

Pedagog, terapeutka, promotorka zdrowia, pracuje z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi.