Unia Europejska
Dostęp na rok -55%
Zakończony
24.05.2021
19:30
0

Canva - zobacz, jak tworzyć świetne grafiki na lekcje w kilka minut

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Chcesz tworzyć ciekawe i angażujące materiały graficzne na swoje zajęcia? Dzięki Canvie możesz robić to prosto, szybko i bezpłatnie! Podczas webinaru Anny Życkiej dowiesz się, jak korzystać z tego programu!

Canva to narzędzie online, która pozwala na tworzenie najróżniejszych projektów graficznych: prezentacji, plakatów, ulotek, dyplomów, grafik do social mediów. Co ważne, by z niego korzystać nie potrzebujesz specjalistycznej wiedzy, gdyż program jest prosty w obsłudze i bardzo intuicyjny. Dodatkowo, w jego zasobach znajdziesz mnóstwo gotowych szablonów oraz bazę bezpłatnych zdjęć i ikon do wykorzystania.

Z Canvą przygotujesz ciekawe materiały graficzne, która dla uczniów mogą stać się inspiracją i punktem wyjścia do pracy pisemnej lub wypowiedzi ustnej. Stosując to narzędzie, w prosty sposób stworzysz atrakcyjne pomoce, które zwiększą zaangażowanie uczniów w zajęcia, ułatwią im zapamiętanie przekazywanych treści i sprawią, że Twoje lekcje staną się jeszcze ciekawsze.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli różnych przedmiotów i szczebli oraz wychowawców.

Co zyskujesz?

  • dowiesz się, jak tworzyć angażujące prezentacje, infografiki, obrazki, mapy myśli, kolaże, dyplomy i inne ciekawe materiały na każdy z przedmiotów
  • poznasz zasoby i przydatne funkcjonalności Canvy
  • dowiesz się, jak zalogować się do programu i jak z niego korzystać
19:30
19:40
Rejestracja i logowanie
20:00
Omówienie interfejsu programu
20:30
Pierwsze kroki w programie
21:00
Grafiki i plansze, dostępne elementy, dodawanie własnych projektów

Zaświadczenie MEN

W pakiecie także możliwość zdobycia zaświadczenia MEN.
  • Zaświadczenie MEN
Twój webinar poprowadzi

Anna Życka

Nauczycielka, germanistka, trenerka i egzaminatorka TELC.

Najczęściej zadawane pytania

Aby wziąć udział w darmowym webinarze (szkoleniu online w czasie rzeczywistym), wystarczy założyć konto na naszej platformie (pamiętaj o aktywacji konta!) i się na nie zalogować. Na stronie webinaru, który Cię interesuje, kliknij przycisk „Zapisz się”. Na maila otrzymasz powiadomienie o zbliżającym się webinarze. By dołączyć do szkolenia, kliknij przycisk „Dołącz” znajdujący się na stronie webinaru. Pamiętaj, aby być zalogowanym!

Po każdym darmowym webinarze istnieje możliwość zakupu zaświadczenia lub nagrania z materiałami i zaświadczeniem. Link do oferty specjalnej widoczny jest na czacie w czasie trwania webinaru. Wysyłamy go również na maila po zakończeniu webinaru.

Produkty zakupione po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

WAŻNE!

  • Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu 5 dni roboczych.
  • Zaświadczeń nie wysyłamy mailem. Możesz je pobrać w formie pdf’a ze swojego konta użytkownika.

Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu max. 5 dni roboczych. Gdyby po tym czasie produkt nie pojawił się na Twoim koncie, bardzo prosimy o kontakt na bok@edumaster.pl.

Jeżeli zakupionego zaświadczenia nie ma na Twoim koncie użytkownika, upewnij się, czy wszystkie dane potrzebne do jego wygenerowania są uzupełnione. Zaświadczenia potwierdzające udział w naszych szkoleniach są dokumentami certyfikowanymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, które wymaga, aby na dokumentach pojawiły się informacje takie jak:

  • imię i nazwisko osoby biorącej udział w szkoleniu
  • data urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu
  • miejsce urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu

Dane te można uzupełnić z poziomu konta użytkownika w zakładce „Moje dane”.

Jeśli wszystkie dane są uzupełnione, płatność przeszła pomyślnie, a Ty nie masz zaświadczenia – skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Webinary to szkolenia online na żywo, co oznacza, że można je obejrzeć tylko o wyznaczonej godzinie we wskazanym dniu. Jeśli jednak bardzo zależy Ci na danym temacie:

  • sprawdź swojego maila – osoby, które były zapisane na dany webinar, otrzymują ofertę specjalną, pozwalającą na zakup m.in. nagrania z zaświadczeniem (po zdaniu testu) z tego szkolenia
  • sprawdź ofertę naszych wideoszkoleń – najprawdopodobniej dany temat znajduje się w naszej ofercie i możesz go zakupić (wszystkie organizowane na platformie webinary zamieniamy na wideoszkolenia: https://edumaster.pl/wideoszkolenia)
  • śledź na bieżąco ofertę naszych webinarów i retransmisji – regularnie wracamy do ważnych dla nauczycieli tematów.

Jeżeli założyłaś/-eś konto, ale nie otrzymujesz powiadomień o szkoleniach, upewnij się, że Twoje konto jest aktywne. Możliwe, że po założeniu konta, nie potwierdziłaś/-eś tego faktu, klikając w link aktywacyjny, który wysłaliśmy w mailu.

Jeśli nie możesz znaleźć tego maila w skrzynce, skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.