Unia Europejska
Wszystkie szkolenia za darmo!
Aktualizacja
27.05.2022
Joanna Nienałtowska-Padło
J. Nienałtowska-Padło

Zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Za darmo
97,00 zł -100%

Jak działa retransmisja?

  • Szkolenie możesz włączyć za darmo.
  • W czasie jego dostępności możesz zapewnić sobie zaświadczenie MEN z udziału oraz materiały dodatkowe w specjalnej cenie.
  • Darmowa retransmisja jest dostępna dla zalogowanych użytkowników Edumaster.

Webinar poświęcony jest problematyce rodzin zagrożonych dezintegracją społeczną oraz funkcjonowania w środowisku placówki dzieci i młodzieży wychowujących się w takich rodzinach.

Prowadząca szkolenie przedstawi elementy systemowej teorii rodziny oraz specyfikę funkcjonowania rodzin zagrożonych marginalizacją. Webinar pomoże Ci także w uporządkowaniu wiedzy na temat przystosowawczych mechanizmów dzieci z rodzin alkoholowych. Przekazane podczas szkolenia wskazówki wykorzystasz we własnej praktyce dydaktycznej w zakresie rozpoznawania dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, nawiązywania i podtrzymywania z nimi kontaktu oraz efektywnej pracy wychowawczej.

Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, psychologów szkolnych, nauczycieli/wychowawców, innych specjalistów pracujących z dziećmi i rodzinami oraz studentów kierunków psychopedagogicznych.

Co zyskujesz?

  • zapoznasz się ze specyfiką funkcjonowanie rodziny zagrożonej marginalizacją
  • uporządkujesz wiedzę na temat mechanizmów przystosowawczych dzieci z rodzin alkoholowych
  • usłyszysz wskazówki dotyczące rozpoznawania dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych w środowisku szkolnym
  • poznasz rady dla nauczycieli dotyczące nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z opisywaną grupą dzieci/młodzieży oraz metod efektywnej pracy wychowawczej
Elementy systemowej teorii rodziny
3 najistotniejsze zasady funkcjonowania rodziny dysfunkcjonalnej
Podstawowe zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją
Zestawienie osiowych objawów ucznia funkcjonującego w danej roli z pożądanym działaniem nauczyciela
Rozpoznawanie ról dzieci w warunkach szkolnych i sposoby pomocy
Konstruktywne sposoby budowania relacji nauczyciel-uczeń

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
  • Materiały dodatkowe
Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Oceny

6
44
5
12
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,8 / 6

Opinie

Praktyczne wskazówki, pokazanie podziału ról dzieci w rodzinie dysfunkcyjnej, której już nie pamiętałam. Dziękuję.

Karolina M.

super, super, super

Iwona P.

podobało mi sie wszystko od poczatku do konca

Dorota N.

PROWADZĄCY na medal, naprawdę, charyzma, przekaz wiedzy, ogarnianie zarówno tego, co przekazuje jak i tego, co piszemy na czacie.... BRAWO!

Katarzyna S.

Wiedza przekazana w przystępny sposób z wykorzystaniem wiedzy praktycznej prowadzącej.

Anna B.