Aktualizacja
Ostatnia aktualizacja
27.05.2022
J. Nienałtowska-Padło
Zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
97,00 zł
Co zyskujesz?
-
zapoznasz się ze specyfiką funkcjonowanie rodziny zagrożonej marginalizacją
-
uporządkujesz wiedzę na temat mechanizmów przystosowawczych dzieci z rodzin alkoholowych
-
usłyszysz wskazówki dotyczące rozpoznawania dzieci z rodzin dysfunkcjonalnych w środowisku szkolnym
-
poznasz rady dla nauczycieli dotyczące nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z opisywaną grupą dzieci/młodzieży oraz metod efektywnej pracy wychowawczej
Elementy systemowej teorii rodziny
3 najistotniejsze zasady funkcjonowania rodziny dysfunkcjonalnej
Podstawowe zasady pracy z dzieckiem pochodzącym z rodziny zagrożonej dysfunkcją
Zestawienie osiowych objawów ucznia funkcjonującego w danej roli z pożądanym działaniem nauczyciela
Rozpoznawanie ról dzieci w warunkach szkolnych i sposoby pomocy
Konstruktywne sposoby budowania relacji nauczyciel-uczeń
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
-
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
-
Materiały ze szkolenia
-
Materiały dodatkowe
Oceny
6
44
5
12
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena:
5,8 / 6
Opinie
Praktyczne wskazówki, pokazanie podziału ról dzieci w rodzinie dysfunkcyjnej, której już nie pamiętałam. Dziękuję.
Karolina M.
super, super, super
Iwona P.
podobało mi sie wszystko od poczatku do konca
Dorota N.
PROWADZĄCY na medal, naprawdę, charyzma, przekaz wiedzy, ogarnianie zarówno tego, co przekazuje jak i tego, co piszemy na czacie.... BRAWO!
Katarzyna S.
Wiedza przekazana w przystępny sposób z wykorzystaniem wiedzy praktycznej prowadzącej.
Anna B.