Pod pojęciem „analizy transakcyjnej” kryje się psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, sformułowana przez amerykańskiego psychiatrę Erica Berne’a. Koncepcja ta jest punktem wyjścia dla teorii gier psychologicznych, stanowiących zakłamany przejaw komunikacji o dużym natężeniu emocjonalnym. Teoria gier znajduje odzwierciedlenie w wielu interakcjach między nauczycielami, uczniami i rodzicami, dlatego wiedza na ten temat jest niezwykle przydatna w praktyce każdego pracownika oświaty.
Prowadząca szkolenie Joanna Nienałtowska-Padło scharakteryzuje krótko teorię gier psychologicznych, a następnie wyjaśni, jakie strategie stosują uczniowie, nauczyciele i rodzice, by jak najlepiej odnaleźć się w szkolnych realiach. Dzięki szkoleniu dowiesz się także, jak obiektywnie oceniać zastane sytuacje i jakich zachowań unikać, by nie popełnić brzemiennego w skutkach błędu w kontaktach z podopiecznymi i ich opiekunami.
Szkolenie przeznaczone jest dla: pedagogów, psychologów, nauczycieli.
poznasz założenia koncepcji analizy transakcyjnej Erica Berne’a
dowiesz się, jak przełożyć wiedzę z zakresu analizy transakcyjnej na praktykę szkolną
dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z uczniami i rodzicami
Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie
Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu
Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"
Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału
Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej