Szkolne gry uczniów – jak rozszyfrować i reagować na zagrywki, które zakłócają lekcję
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
zaświadczenie MEiN
materiały dodatkowe
nagranie ze szkolenia
89,00 zł
Pod pojęciem „analizy transakcyjnej” kryje się psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, sformułowana przez amerykańskiego psychiatrę Erica Berne’a. Koncepcja ta jest punktem wyjścia dla teorii gier psychologicznych, stanowiących zakłamany przejaw komunikacji o dużym natężeniu emocjonalnym. Teoria gier znajduje odzwierciedlenie w wielu interakcjach między nauczycielami, uczniami i rodzicami, dlatego wiedza na ten temat jest niezwykle przydatna w praktyce każdego pracownika oświaty.
Prowadząca szkolenie Joanna Nienałtowska-Padło scharakteryzuje krótko teorię gier psychologicznych, a następnie wyjaśni, jakie strategie stosują uczniowie, nauczyciele i rodzice, by jak najlepiej odnaleźć się w szkolnych realiach. Dzięki szkoleniu dowiesz się także, jak obiektywnie oceniać zastane sytuacje i jakich zachowań unikać, by nie popełnić brzemiennego w skutkach błędu w kontaktach z podopiecznymi i ich opiekunami.
Szkolenie przeznaczone jest dla: pedagogów, psychologów, nauczycieli.
Co zyskujesz?
poznasz założenia koncepcji analizy transakcyjnej Erica Berne’a
dowiesz się, jak przełożyć wiedzę z zakresu analizy transakcyjnej na praktykę szkolną
dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z uczniami i rodzicami
Gry psychologiczne – elementy analizy transakcyjnej
Jak przetrwać w szkole – strategie nauczycieli i uczniów wykorzystywane w szkole w celu przetrwania
8 najkosztowniejszych błędów pedagogicznych
Błędy percepcji wpływające na szacowanie, opiniowanie i ocenianie
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Prezentacja ze szkolenia
Materiał dodatkowy - Skrypt
Twoje szkolenie poprowadzi
Joanna Nienałtowska-Padło
Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.