Stonoga czy skoczek: jak efektywnie pracować z uczniami o różnych potrzebach, zdolnościach i temperamentach?
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
zaświadczenie MEiN
materiały dodatkowe
nagranie ze szkolenia
89,00 zł
Prawidłowe rozpoznawanie cech osobowości uczniów to bardzo przydatna umiejętność dla każdego nauczyciela. Pomaga lepiej zrozumieć dzieci i dostosować odpowiednie techniki nauczania do ich predyspozycji. To szkolenie pomoże Ci rozwinąć te umiejętności.
Podczas szkolenia poznasz wybrane typologie osobowości związane z cechami temperamentalnymi, stylami myślenia i działania. Dowiesz się także, na co położyć nacisk w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych i jak kody językowe wpływają na jakość interakcji z naszymi wychowankami.
Szkolenie przeznaczone jest dla: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów, innych specjalistów pracujących z dziećmi i młodzieżą.
Co zyskujesz?
poznasz alternatywne, mało zagospodarowane przez nauczycieli i wychowawców, obszary funkcjonowania naszych podopiecznych
nauczysz się także wykorzystywać tę wiedzę w swojej pracy
Parę słów na temat zindywidualizowanego podejścia do uczniów/wychowanków
Duńska bajka dla nauczycieli
Wsparcie psychopedagogiczne dzieci i młodzieży - obszary alternatywne
Temperament w szkolnej ławce: a) introwertyk i ekstrawertyk w klasie b) typy temperamentalne, implikacje dla nauczania/wychowania
„Uskocznić” stonogę, „ustonożyć” skoczka…
Prosty i rozszerzony kod językowy, rzecz o komunikacji
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Prezentacja ze szkolenia
Materiał dodatkowy - Skrypt
Twoje szkolenie poprowadzi
Joanna Nienałtowska-Padło
Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.