Unia Europejska
Dostęp na rok -55%
Aktualizacja
19.09.2021

Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym pod kątem przeprowadzonej diagnozy

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jak diagnozować problemy i potrzeby edukacyjne dzieci w wieku przedszkolnym? Oczywiście poprzez obserwację i przy pomocy odpowiednich narzędzi diagnostycznych! O tym, jak robić to dobrze, opowie podczas darmowego webinaru dr Marta Koplejewska.

Celem szkolenia będzie uzyskanie umiejętności przeprowadzania diagnozy funkcjonalnej dzieci w wieku przedszkolnym za pomocą arkuszy obserwacji oraz wybranych narzędzi diagnostycznych. Uczestnicy szkolenia dowiedzą się, jak przeprowadzić diagnozę funkcjonalną, interpretować wyniki diagnozy oraz zaplanować pracę terapeutyczną. Ponadto zdobędą wiedzę z zakresu oceny poziomu rozwoju oraz określania zaburzeń w zachowaniu badanego dziecka.

Szkolenie jest skierowane do nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej, specjalistów pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym.

 

Co zyskujesz?

  • poznasz rolę obserwacji dziecka w okresie przedszkolnym
  • usystematyzujesz normy rozwojowe dziecka w okresie przedszkolnym
  • zrozumiesz rolę rzetelnie przeprowadzonej diagnozy
  • nauczysz się stosować odpowiednie narzędzia do diagnozowania dzieci
Wyzwania rozwojowe 
Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym, a norma rozwojowa
Diagnozowanie problemów i potrzeb edukacyjnych w przedszkolu
Diagnoza funkcjonalna: cele, metody, etapy
Diagnoza funkcjonalna kompetencji społeczno-emocjonalnych 

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Rola obserwacji dziecka w wieku przedszkolnym pod kątem przeprowadzonej diagnozy
Twoje szkolenie poprowadzi

Marta Koplejewska

Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Oceny

6
2
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,3 / 6

Opinie

prowadząca bardzo dobrze przygotowana

Bona S.

przedstawienie różnorodnych narzędzi badawczych

Monika D.

Bardzo dobre przekazanie informacji na temat diagnozy wychowanków.

Kinga R.

Narzędzia, które mogę wykorzystać podczas diagnozy

Katarzyna J.

Nardzondobre przygotowanie prowadzacego. Bardzo duzo konkretnych, pomocnych wskazówek

Joanna S.