Aktualizacja
        Ostatnia aktualizacja
    
    07.12.2023
            J. Nienałtowska-Padło
        
    Psychopedagogiczne uwarunkowania rozwoju zdolności. Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
                                                        
                        
                                        97,00 zł
                    
                    Co zyskujesz?
                Uczeń zdolny.
            
        
                Blaski i cienie szkolnej egzystencji ucznia zdolnego.
            
        
                Dlaczego geniusze mają słabe stopnie?  Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych.
            
        
                Rola nauczyciela w kształtowaniu i rozwijaniu zdolności.
            
        
                Osobowościowe uwarunkowania zdolności.
            
        
                Prawa Sylwii Rinn.
            
        
                IQ i EQ- dylemat do pogodzenia.
            
        
                Wybrane narzędzia do diagnozowania i badania poziomu uzdolnień oraz twórczości.
            
        Zaświadczenie MEN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
    - 
    Zaświadczenie MEN
 
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
    - 
    Skrypt ze szkolenia
 - 
    Narzędzia do badania uzdolnień i poziomu twórczości
 - 
    Szkolenie w formie podcastu
 
Najczęściej zadawane pytania
Oceny
6
                        45
                    5
                        10
                    4
                        2
                    3
                        0
                    2
                        0
                    1
                        0
                    
                Średnia ocena:
                                5,8 / 6
            
        Opinie
merytoryczna wiedza prowadzącej
Jolanta S.
                    Nie podobało - brak gospodarowania czasem. Rozgadywanie się na temat mało istotnych spraw, definicji ze szkodą dla ważnych treści poźniejszych - szkoda.
Sabina B.
                    Najbardziej podobały mi się informacje o cechach charakterystycznych uczniów zdolnych i rodzajach nadaktywności (wyobrażeniowa, emocjonalna, poznawcza itd.)
Edyta P.
                    Ciekawe i wyczerpujące przedstawienie tematu.
Rafał R.
                    Profesjonalizm Prowadzącej!!!
Agnieszka J.