Specjalna oferta dla dyrektorów
Logowanie
Marta Koplejewska
M. Koplejewska

Mocne strony autystycznych uczniów - jak je rozpoznać i jak nad nimi pracować?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEiN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
89,00 zł

Jak szukać mocnych stron u uczniów ze spektrum autyzmu? Jak zdolności odróżnić od niewłaściwego zachowania? Jak pracować z uczniami nad ich mocnymi stronami? Odpowiedzi na te pytania i wiele praktycznych wskazówek otrzymasz podczas szkolenia dr Marty Koplejewskiej.

Sporność problematyki związanej ze zdolnościami dzieci autystycznych jest odwiecznym tematem wielu naukowców. Dlaczego? Zdolności, mocne strony często odbierane są bowiem jako manifestacja niewłaściwych zachowań, złego wychowania.

Literatura dużo uwagi poświęca kwestii deficytów dzieci autystycznych, jednak niewiele jest informacji o tym, jakie nietypowe drogi rozwoju sprzyjają tworzeniu talentów u dzieci ze spektrum autyzmu.

Podczas szkolenia prowadząca podpowie Ci, jak szukać i rozpoznawać talenty dzieci autystycznych oraz jak wesprzeć rozwój ich mocnych stron.

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z dziećmi ze spektrum autyzmu.

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, czym jest zdolność
  • Poznasz różne rodzaje zdolności
  • Dowiesz się, jak szukać mocnych stron dzieci ze spektrum autyzmu
  • Nauczysz się odróżniać zdolność od niewłaściwego zachowania
Czym jest zdolność?
Rodzaje zdolności
Mocne strony dzieci ze spektrum autyzmu
Zdolność dziecka czy złe zachowanie?
Praktyczne wskazówki

Zaświadczenie MEiN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
  • Zaświadczenie MEiN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Materiały ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Marta Koplejewska

Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Oceny

6
61
5
31
4
2
3
1
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,6 / 6

Opinie

Przygotowanie merytoryczne

Edyta K.

Sposoby pracy z dziećmi autystycznymi

Agnieszka Ż.

Szeroko poruszane zagadnienia widziane z praktycznego punktu widzenia.

Anastazja B.

Dużo praktycznych przykładów.

Beata D.

Zdiagnozowano u mojej 5 letniej córki ZA, sama szłam w kierunku ADHD i nie spodziewałam się takiej diagnozy, pomimo że jestem terapeutą, nauczycielem współorganizującym kształcenie i na co dzień pracuję z chłopcami z ZA, wszystko co dziś usłyszałam na szkoleniu dodało mi skrzydeł. Dziękuję za tak wiele ciekawych informacji. Poczułam się przytulona i zmotywowana do pracy z córka i z dziećmi z którymi pracuję, Dziękuję.

Justyna M.
Logotyp Fundusze Europejskie, flaga Rzeczypospolitej Polskiej, logotyp PARP Grupa PFT, logotyp Unia Europejska Europejskie Fundusz Rozwoju Regionalnego
© 2023 Edumaster