Unia Europejska
Kurs TUS - ostatnia edycja
Aktualizacja
04.01.2023
Marta Koplejewska
M. Koplejewska

Metody pracy z autystycznym uczniem - praktyczne porady

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEiN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
89,00 zł
Zrealizuj kod lub

Szkolenie przygotowane w ramach
Instytutu Edukacji Włączającej

Jak skutecznie pracować z uczniem ze spektrum autyzmu? Jakie metody i techniki się sprawdzą? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia dr Marty Koplejwskiej.

Podczas webinaru trenerka omówi pojęcie „zaburzeń ze spektrum autyzmu”, a także kryteria diagnostyczne ICD-10, pierwsze objawy oraz charakterystyczne cechy rozwoju dzieci z tym zaburzeniem. 

Druga cześć szkolenia będzie skupiać się na metodach stosownych w pracy z dziećmi i młodzieżą z autyzmem. Prowadząca opowie m.in. o metodzie Felicji Affolter, Metodzie Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, programie TEACCH i wielu innych. W trakcie szkolenia omówiona zostanie również Metoda Domana oraz skuteczność wykorzystania piktogramów w komunikacji.

Szkolenie przeznaczone jest dla: pracowników Wydziałów Oświaty i Wychowania, nauczycieli, specjalistów – psychologów, pedagogów.

Co zyskujesz?

  • podniesiesz efektywność pracy z dzieckiem autystycznym
  • zrozumiesz potrzeby i możliwości dziecka chorego na autyzm
  • zbudujesz bądź poprawisz jakość już istniejących relacji między dzieckiem a opiekunem
  • poznasz metody pracy, edukacji oraz rozwoju biopsychospołecznego dziecka w domu i w szkole
Zaburzenie ze spektrum autyzmu - charakterystyka
Metody i techniki pracy stosowane w pracy z dzieckiem autystycznym
Potrzeby i możliwości dziecka z autyzmem

Zaświadczenie MEiN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
  • Zaświadczenie MEiN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Marta Koplejewska

Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Oceny

6
130
5
114
4
15
3
1
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,4 / 6

Opinie

Praktyczne, konkretnej wskazówki oparte na własnej pracy osoby prowadzącej.

Katarzyna S.

praktyczne porady w pracy z dzieckiem autystycznym

Justyna K.

merytoryka tematu

Urszula S.

Praktyczne wskazówki, bardzo jasne objaśnienie metod

Karolina B.

wskazówki na dwóch slajadach

Anna W.