Unia Europejska
Totalna wyprzedaż szkoleń
Aktualizacja
09.02.2024

Jak uczyć, by zadania domowe nie były potrzebne?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
34,00 zł
97,00 zł -65%
Do końca 04d:12g:22m
Zrealizuj kod lub

Jak zmiany proponowane przez MEN wpłyną na pracę nauczycieli i funkcjonowanie uczniów? Jak zweryfikować swoje podejście do nauczania i oceniania? Jakie metody aktywizujące wprowadzić, by efektywnie wykorzystać czas pracy na lekcji? Zapraszamy na szkolenie Marceliny Wnęk.

Szkolenie jest odpowiedzią na planowane zmiany MEN dotyczące zadawania prac domowych. Wyjaśnia nauczycielowi charakter proponowanych zmian i możliwości, jakie te zmiany niosą zarówno dla ucznia, jak i nauczyciela. Pokazuje praktyczne pomysły na to, jak efektywnie wykorzystywać czas spędzany przez dziecko w szkole, tak, by zadania domowe nie były potrzebne.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i dyrektorów szkół podstawowych.

Co zyskujesz?

  • Zrozumiesz zmiany proponowane przez MEN i ich konotacje dla pracy nauczycielskiej i funkcjonowania uczniów
  • Poznasz metody aktywizujące pozwalające na efektywne wykorzystanie czasu pracy na lekcji
  • Zweryfikujesz swoje podejście do nauczania i oceniania
  • Otrzymasz neurodydaktyczne podstawy dla dywersyfikacji metod podawczych i sposobów zaangażowania ucznia w lekcje
  • Wzmocnisz swoje nauczycielskie poczucie sprawczości
Zmiany proponowane przez MEN i ich konotacje dla pracy nauczycielskiej i funkcjonowania uczniów i ich rodzin
Rola zadań domowych
Podstawy efektywnej nauki
Dywersyfikacja metod - 3 możliwe drogi (percepcja, inteligencja, zainteresowania)
Metody angażujące ucznia

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Marcelina Varol

Pedagog, terapeutka, promotorka zdrowia, pracuje z osobami ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi.

Oceny

6
63
5
43
4
10
3
2
2
0
1
1
Średnia ocena: 5,4 / 6

Opinie

Prawdziwa dyskusja z prowadzącą. Iteresujące spostrzeżenia prowazącej oraz całościowe ujęcie temat

Beata Ś.

Bardzo fajne metidy pracy z uczniami

Aleksandra J.

Informacje przekazane w przystępny sposób, podanie wielu ciekawych stron internetowych pomocnych podczas nauczania.

Anna D.

Sposób omówienia tematu przez prowadzącą. Bardzo czytelny,

Alina G.

Pani prowadząca przekazała informację zrozumiale

Anna S.