Unia Europejska
Wszystkie szkolenia -50%
Aktualizacja
16.11.2024

Jak rozwiązywać sytuacje trudne w przedszkolu: wulgaryzmy, agresja, trudny rodzic

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
48,50 zł
97,00 zł -50%
Do końca 01d:08g:07m
Zrealizuj kod lub

Celem szkolenia Anny Krawczyk jest zapoznanie uczestników ze sprawdzonymi sposobami na dziecięca agresję oraz przedstawienie sposobów na konstruktywną rozmowę z rodzicem przedszkolaka.

Praktyczne szkolenie na trudne sytuacje w przedszkolu. Prowadząca szkolenie wyjaśni, czym jest złość i w jaki sposób najczęściej objawia się u dzieci w tym wieku. Wskaże różnicę między złością a agresją. Przedstawi również sposoby na radzenie sobie z dziecięca złością. Ponadto na szkoleniu zostaną omówione podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem. Głównymi aspektami szkolenia będą reakcje na dziecięcą agresję, przemoc i wulgaryzmy. Szkolenie będzie również zawierać wskazówki do rozmów z tzw. "trudnym rodzicem". Szkolenie będzie również zawierało propozycje ciekawych zabaw dla dzieci.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli przedszkolnych.

Co zyskujesz?

  • dowiesz się, czym jest złość
  • nauczysz się odróżniać złość od agresji
  • dowiesz się, jak radzić sobie z dziecięca złością
  • poznasz podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
  • poznasz metody reagowania na dziecięcą agresję, przemoc
  • dowiesz się, jak prowadzić konstruktywną rozmowę z rodzicem przedszkolaka
  • otrzymasz przykładowe propozycje atrakcyjnych zabaw dla przedszkolaka
Czym jest złość?
Złość, a agresja
Jak radzić sobie ze złością u dzieci
Podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
Reakcje na dziecięcą agresję
Reakcje na dziecięcą przemoc
Wulgaryzmy
Trudny rodzic
Propozycje zabaw

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Wartościowa literatura
  • Czego unikać podczas rozmowy z rodzicem
  • Droga pomocy dziecku w trudnościach emocjonalnych
  • Etapy rozmowy z rodzicem
  • Metody pracy rozwijające kompetencje społeczno - emocjonalne
  • Notatka służbowa ze spotkania z rodzicami dziecka
  • Podstawy dobrej komunikacji z dzieckiem
  • Propozycje zabaw rozwijających kompetencje społeczno- emocjonalne
  • Przykłady bajek terapeutycznych
  • Sposoby na trudne zachowania w przedszkolu
  • Wskazówki do rozmowy z rodzicami dziecka przedszkolnego
  • Notatka służbowa ze spotkania z rodzicami dziecka - wzór (wersja MS Word)
  • Podcast
Twoje szkolenie poprowadzi

Anna Krawczyk

Nauczyciel wychowania przedszkolnego, oligofrenopedagog, terapeuta dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu.

Oceny

6
42
5
15
4
1
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,7 / 6

Opinie

Wszystko. Konkretna wiedza oparta na przykladach- w tym przykładowe wypowiedzi, sformułowania

Kamila A.

Prosty, konkretny przekaz. Wiele cennych informacji

Paulina K.

Praktyczne wskazówki jak reagować i rozmawiać z dziećmi i rodzicami.

ZJADEWICZ R.

Szkolenie bardzo ciekawie prowadzone. Dużo cennych informacji z życia przedszkolnego oraz sposobów radzenia sobie w trudnych sytuacjach.

Elżbieta D.

rzeczowość, konkretne przykłady, nastawienie na dobro dziecka i współpracę z rodzicami, super

Wieslawa D.