Nauczyciele dzieci pochodzących ze środowisk zmarginalizowanych stają przed odpowiedzialnym zadaniem zdiagnozowania przeszkód, które utrudniają im przyswajanie wiedzy, a następnie stosownej reakcji i udzielenia indywidualnego wsparcia każdemu uczniowi. Dzięki szkoleniu Joanny Nienałtowskiej-Padło lepiej zrozumiesz obawy i ograniczenia dzieci z rodzin dysfunkcyjnych, a co najważniejsze – dowiesz się, jak skutecznie je przełamywać.
Podczas szkolenia zapoznasz się ze specyfiką funkcjonowania rodziny dysfunkcyjnej. Poznasz funkcjonalne mechanizmy przystosowawcze dzieci, które wychowują się w takich środowiskach i dowiesz się, jakie czynniki najczęściej utrudniają im efektywną naukę. Program szkolenia obejmuje także prezentację przydatnych metod pracy, które wesprą zarówno Ciebie, jak i Twoich podopiecznych w procesie dydaktycznym i wychowawczym.
Szkolenie przeznaczone jest dla: pedagogów, psychologów, nauczycieli, innych specjalistów pracujących z dzieckiem i rodziną.
poznasz specyfikę funkcjonowania dysfunkcyjnego systemu rodzinnego
nauczysz się rozpoznawać objawy potwierdzające funkcjonowanie ucznia w rodzinie dysfunkcyjnej
dowiesz się, jak realnie pomóc dzieciom ze środowisk zmarginalizowanych w efektywnej nauce
poznasz praktyczne metody pracy do wykorzystania na zajęciach
Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie
Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu
Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"
Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału
Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej