Unia Europejska
Darmowe retransmisje i webinary
Aktualizacja
06.03.2024
Marta Koplejewska
M. Koplejewska

Jak komunikować się z uczniem ze spektrum autyzmu?

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Poznaj metody diagnostyczne i techniki pracy dydaktycznej, które pomogą Ci w efektywnej komunikacji z uczniami ze spektrum autyzmu!

Dzieci ze spektrum autyzmu bardzo różnią się między sobą – zarówno pod względem cech osobowości, jak i zainteresowań oraz możliwości intelektualnych. Istnieją jednak uniwersalne metody diagnostyczne oraz techniki pracy dydaktycznej, które pomagają obu stronom w efektywnej komunikacji. Webinar Marty Koplejewskiej syntetyzuje niezbędne informacje na ich temat i stanowi znakomity punkt wyjścia do dalszego samokształcenia. Dzięki webinarowi zdobędziesz także wiedzę na temat form pomocy uczniom z SPE oraz współpracy z ich rodzicami.

Szkolenie przeznaczone jest dla: nauczycieli, pedagogów, psychologów, logopedów, terapeutów.

Co zyskujesz?

  • pogłębisz wiedzę na temat form pracy i kierunku kształcenia dzieci ze spektrum autyzmu
  • dowiesz się, jak reagować na trudne zachowania dzieci
  • będziesz efektywnie współpracować z rodzicami uczniów z SPE
Zasady efektywnej komunikacji z uczniem ze spektrum autyzmu.
Komunikacja werbalna.
Komunikacja niewerbalna.
Podsumowanie.

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Marta Koplejewska

Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Oceny

6
104
5
81
4
9
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,5 / 6

Opinie

duża dawka wiedzy, super szkolenie

Irena W.

przykłady

Anna W.

porady i wskazówki

Anna M.

Bardzo ciekawy wykład

Beata D.

Podanie praktycznych przykładów realnych działań i pracy z dziećmi autystycznymi.

Angelika S.