Unia Europejska
Dostęp na rok -55%
Aktualizacja
10.12.2022

Jak być asertywnym nauczycielem i nie pozwolić sobie wejść na głowę. Sprawdzone techniki

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Jak zbudować swój autorytet u uczniów i rodziców? Jak być konsekwentnym i nie ulegać presji rodziców i uczniów? Jak poprawić swoją asertywność? Odpowiedzi na te pytania poznasz w czasie szkolenia Jolanty Kawaler.

Prowadząca opowie o zasadach dobrej komunikacji z uczniami i rodzicami. Podpowie też, jak komunikować się niewerbalnie i jakich błędów unikać.

Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak konsekwentnie realizować swoje plany i zamierzenia względem uczniów i jak prowadzić konstruktywną dyskusję z rodzicem. Otrzymają również wskazówki, dzięki którym będą wiedzieli:

  • w jaki sposób utrzymywać dobre relacje z uczniami, jednocześnie ciesząc się wśród nich autorytetem,

  • jak nie ulegać naciskom ze strony klasy i utrzymać raz podjętą decyzję.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli.

Co zyskujesz?

  • Zbudujesz dobrą, trwałą relację z uczniami
  • Poprawisz utrzymanie dyscypliny na lekcjach
  • Będziesz cieszył się autorytetem u uczniów
  • Dowiesz się, co zrobić, by rodzice postrzegali Cię jako profesjonalistę i respektowali Twoje zalecenia
Kim jest pokolenie Alfa i jak z nimi rozmawiać?
Zasady komunikacji: nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic. Jak budować autorytet nauczyciela w oczach uczniów.
Jak być konsekwentnym i nie ulegać presji rodziców i uczniów.
Sprawdzone techniki, które pomogą w byciu asertywnym.
Mowa ciała nauczyciela.
Komunikacja niewerbalna, głośniej przemawia niż werbalna. Jakich błędów nie popełniać.

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Szkolenie w formie podcastu
  • Prezentacja ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi

Jolanta Kawaler

Nauczycielka, trenerka w oświacie i biznesie, doradca zawodowy i mediator sądowy.

Oceny

6
220
5
87
4
12
3
1
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,6 / 6

Opinie

Za: podanie prostych/banalnych argumentów wskazujących na to, że się sami nie szanujemy (nr telefonu dajemy z serca, jednocześnie umniejszamy swój wizerunek) Przeciw: BRAK SZKOLENIE SUPER

Anna B.

Najbardziej mi się podobało praktyczne podejście do tematu. Super szkolenie :)

Justyna D.

Otwarte podejście do trudnych spraw wychowawczych i szukanie racjonalnego rozwiązania .

Zofia M.

Bardzo kompetentna Pani Prelegentka. Świetne porady. Dużo zyskałam. Bardzo dziękuję.

Beata F.

Jasny przekaz

Sylwia W.