Dzieci środka – jak stymulować ich rozwój i motywować do pracy?
Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
zaświadczenie MEiN
materiały dodatkowe
nagranie ze szkolenia
89,00 zł
Szkolenie dotyczy „alternatywnych” obszarów, które wspomagają rozwój poznawczy oraz społeczno-emocjonalny ucznia. Znajomość tych treści, choć wydaje się nie korespondować z samym procesem edukacyjnym, istotnie wpływa na funkcjonowanie szkolne dziecka i pomaga wykorzystać jego osobisty potencjał.
Podczas szkolenia prowadząca opowie o znaczeniu temperamentu i typów osobowości. Uczestnicy dowiedzą się, jakie rodzaje nadpobudliwości mogą utrudniać rozwój oraz jak system rodzinny i najbliższe środowisko, w tym także postawy nauczycieli, wpływają na sukcesy szkolne i życiowe lub ich brak.
Szkolenie przeznaczone jest dla: psychologów, logopedów, nauczycieli, pedagogów.
Co zyskujesz?
poznasz podstawy wiedzy na temat temperamentu w świetle koncepcji regulacyjnej J. Strejlau oraz biologicznej H. Eysencka
poznasz problematykę pięciu rodzajów nadpobudliwości
z pomocą prowadzącej dokonasz przełożenia tej wiedzy na grunt psychopedagogiczny
w ciągu 10 dni roboczych otrzymasz zaświadczenie MEiN
w ciągu 14 dni roboczych od zakończenia szkolenia otrzymasz dostęp do jego nagrania oraz ewentualne materiały dodatkowe od trenera
Uczniowie „środka”- kim są?
Osobowość i temperament
Typy osobowości wg Hipokratesa- Galena
Zestawienie typów temperamentu z działaniami nauczyciela
Rodzaje nadpobudliwości
Efekt Galatei i Golema
Trudności w uczeniu się jako efekt marginalizacji i wykluczenia
Teoria kodów językowych Basila Bernsteina, a funkcjonowanie dzieci
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Prezentacja do szkolenia
Materiał dodatkowy - Jak wspierać dziecko w nauce
Twoje szkolenie poprowadzi
Joanna Nienałtowska-Padło
Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.