Koszyk

Twój koszyk jest na razie pusty.

Nauczanie zdalne

Działania w zakresie wsparcia wychowawczego i psychoprofilaktycznego środowiska szkolnego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią

Zaświadczenie
Materiały dodatkowe w cenie
Dostęp ze wszystkich urządzeń
89 zł
Dostęp 24/7

Jakie mogą być efekty nauczania zdalnego oraz związanego z nim ograniczenia kontaktów społecznych? Jak je wyłapywać i jak na nie reagować? Jakie wyzwania czekają na nauczycieli i specjalistów w związku z powrotem do szkoły? Odpowiedzi na te pytania poznasz podczas darmowego webinaru Joanny Nienałtowskiej-Padło.

W czasie szkolenia „Działania w zakresie wsparcia wychowawczego i psychoprofilaktycznego środowiska szkolnego w sytuacji kryzysowej wywołanej pandemią” prowadząca omówi problematykę związaną z konsekwencjami izolacji społecznej i dokona analizy wyzwań w sytuacji powrotu do tradycyjnego nauczania.

Uczestnicy dowiedzą się, jakie reakcje przystosowawcze prezentują uczniowie oraz nauczą się na nie reagować – adekwatnie do wieku oraz specyfiki funkcjonowania wychowanka. Uporządkują informacje dotyczące postępowania interwencyjnego w sytuacji podejrzenia depresji lub syndromu przedsamobójczego. Zapoznają się z elementami wiedzy i przykładowymi technikami budowania odporności dzieci i młodzieży. Poznają również wybrane rekomendacje z raportu Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej (na zlec. MEN) „Jak wspierać uczniów”.

Szkolenie przeznaczone jest dla specjalistów PPP, psychologów, pedagogów szkolnych, wychowawców, nauczycieli.

  • uporządkujesz wiedzę na temat reakcji dzieci i młodzieży na kryzys pandemiczny oraz gwałtowne zmiany w funkcjonowaniu

  • dowiesz się, jakie oddziaływania będą skuteczne w obecnej i przyszłej (od września) sytuacji

  • dowiesz się, jakie znaczenie ma budowanie relacji w społeczności szkolnej

  • dowiesz się, dlaczego ważne jest, szczególnie obecnie, rozwijanie odporności psychicznej dzieci i młodzieży

    Analiza wyzwań w sytuacji powrotu do tradycyjnego nauczania (teraz i we wrześniu)
    Co warto zdiagnozować – identyfikacja najtrudniejszych sytuacji i ich skutków dla funkcjonowania dzieci i młodzieży
    Przystosowanie do zmiany w aspekcie rozwojowym – adaptacja dzieci, nastolatków
    Komu najpierw maska tlenowa – dobrostan osób wspierających rozwój
    Uczeń w sytuacji kryzysowej – jak rozpoznawać, wspierać dzieci i młodzież z zaburzeniami depresyjnymi i zachowaniami samobójczymi
    Co możemy zrobić poza bezpośrednimi działaniami interwencyjnymi i ochronnymi
    Budowanie odporności psychicznej młodych pokoleń jako ważny element oddziaływań długofalowych
    Wybrane rekomendacje z raportu Instytutu Profilaktyki Zintegrowanej (na zlec. MEN)

Dostępne materiały dodatkowe

  • Działania w zakresie wsparcia wychowawczego i psychoprofilaktycznego - prezentacja

Jak to działa?

1

Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie

2

Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu

3

Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"

4

Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału

5

Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe

Twoje szkolenie poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.

Więcej

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej

courses.show