Wokół zagadnienia coachingu narosło wiele mitów, wynikających często z utartych stereotypów lub błędnego rozumienia tego procesu. W rzeczywistości jednak coaching, tutoring i mentoring dają się wykorzystywać w procesie dydaktycznym jako skuteczne narzędzia wspierające rozwój ucznia. Dzięki webinarowi Waldemara Borowskiego dowiesz się, jak zastosować je we własnej pracy, by zainspirować podopiecznych do samodzielnego wnioskowania i dociekania prawdy.
Szkolenie wprowadzi Cię od podstaw w problematykę relacji nauczyciel-uczeń oraz relacji między uczniami. Prowadzący wyjaśni ideę coachingu, a także różnice między rolą coacha, tutora i mentora. Uczestnicząc w webinarze dowiesz się, jakie pytania zadawać uczniom, by skłonić ich do samodzielnego rozwiązywania problemów i jakie warunki powinieneś spełnić, aby metoda przyniosła zadowalające efekty.
Szkolenie przeznaczone jest dla: nauczycieli, pedagogów szkolnych.
nauczysz się pracować z grupą w taki sposób, aby każdy uczeń sam docierał do prawdy i wyciągał własne, wartościowe wnioski
nauczysz się stawiać właściwe pytania w procesie dydaktycznym
dowiesz się, które metody stosować i na co kłaść szczególny nacisk, aby podejście coachingowe było skuteczne
poznasz różnice między coachem, tutorem i mentorem
Dodaj do koszyka i opłać wideoszkolenie
Jeżeli nie masz jeszcze konta na edumasterze, założysz go podczas zakupu
Twoje wideoszkolenie będzie widoczne na Twoim koncie w sekcji "Moje wideoszkolenie"
Po jego obejrzeniu będziesz mógł wygenerować zaświadczenie udziału
Do Twojej dyspozycji będą również materiały dodatkowe
Wykładowca, autor szkoleń, nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem, kurator społeczny.
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej