Unia Europejska
Wszystkie szkolenia -50%
Aktualizacja
03.05.2021

Chwalić czy strofować? Jak reagować na niegrzeczne zachowania dzieci w przedszkolu

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
48,50 zł
97,00 zł -50%
Do końca 02d:19g:23m
Zrealizuj kod lub

Zmiana niepożądanych zachowań u dzieci nie jest łatwym zadaniem. Wymaga systematycznej pracy, dużej konsekwencji oraz odpowiednich wzmocnień, czyli nagród za zachowania pozytywne. Jak tego dokonać? Zapraszamy do uczestnictwa w webinarze: prowadząca Marta Koplejewska kompleksowo omówi temat niepożądanych zachowań występujących u dzieci w wieku przedszkolnym.

Podczas szkolenia dowiesz się, jak znaleźć przyczynę, podłoże i sens niepożądanego zachowania dziecka i w jaki sposób owe zachowania mogą się przejawiać. Dzięki webinarowi nauczysz się także prawidłowo na nie reagować - prowadząca zaprezentuje zasady pracy z dziećmi wykazującymi niepożądane zachowania i konsekwencje, jakie powinno ono ponieść na skutek określonego postępowania.

Szkolenie przeznaczone jest dla nauczycieli, pedagogów, terapeutów i psychologów dziecięcych.

Co zyskujesz?

  • lepiej poznasz swoich podopiecznych i zrozumiesz przesłanki ich postępowania
  • przygotujesz się na występowanie niepożądanych zachowań u dzieci i nauczysz się prawidłowo na nie reagować
  • zyskasz uniwersalną wiedzę przydatną w pracy dydaktycznej z dziećmi w wieku przedszkolnym
Niepożądane zachowania wśród przedszkolaków
Przyczyna, podłoże oraz sens ich występowania
Zasady stosowane w pracy z dziećmi wykazującymi niepożądane zachowania
Wskazówki i uwagi

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Chwalić czy strofować – jak reagować na niegrzeczne zachowania dzieci w przedszkolu - prezentacja
Twoje szkolenie poprowadzi

Marta Koplejewska

Oligofrenopedagog, wykładowca, popularyzatorka nauki w Uniwersytetach Dziecięcych.

Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie zakupione wideoszkolenia znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

W przypadku zakupu wideoszkolenia (nagrania), aby móc otrzymać zaświadczenie, trzeba spełnić kilka warunków:

  • poprawnie uzupełnić wszystkie dane na swoim koncie (również datę i miejsce urodzenia, gdyż zaświadczenia MEN wymagają podania tych informacji),
  • zapoznać się z nagraniem,
  • zdać test – test znajdziesz na karcie danego szkolenia, w zakładce „Zaświadczenia i materiały”.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały.

W przypadku zakupu usługi, która ma charakter wideoszkolenia lub jest inną usługą cyfrową, udostępnianą Użytkownikowi od razu po dokonaniu płatności, użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli przez przypadek złożyłaś/-eś podwójne zamówienie na ten sam produkt, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.