Szkolenie pod kierunkiem Jolanty Kawaler pomoże Ci skutecznie komunikować się z uczniami trudnymi, a co za tym idzie – należycie wesprzeć ich w procesie dydaktycznym i znalezieniu swojego miejsca w szkolnej społeczności. Treść szkolenia dotyczy zarówno diagnozowania trudności, jak i praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy w pracy na zajęciach.
Prowadząca szkolenie wyjaśni, kim tak naprawdę jest „trudny uczeń”, jakie specyficzne zachowania wskazują na jego problemy i jakie uwarunkowania przesądzają o ich występowaniu. Podczas szkolenia dowiesz się także, jakie trudności najczęściej zaburzają komunikację między trudnym uczniem a nauczycielem i jakie środki możesz podjąć, by skutecznie im zapobiec.
Szkolenie przeznaczone jest dla: nauczycieli, wychowawców, pedagogów, psychologów szkolnych.
Co zyskujesz?
nauczysz się rozpoznawać symptomy różnorodnych dysfunkcji u uczniów
poprawisz swoje relacje i jakość komunikacji z uczniami trudnymi
dowiesz się, jak nawiązywać kontakty z dziećmi dysfunkcyjnymi, a jak ze zdrowymi nastolatkami
Co to znaczy: być trudnym dzieckiem?
Przyczyny trudności u dzieci
Uwarunkowania trudnych zachowań dzieci i młodzieży
Jak sobie radzić z trudnymi, prowokacyjnymi zachowaniami uczniów?
6 zasad komunikacji z trudnymi uczniami
Zaświadczenie MEiN
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEiN.
Zaświadczenie MEiN
Materiały dodatkowe
W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
Prezentacja ze szkolenia
Twoje szkolenie poprowadzi
Jolanta Kawaler
Nauczycielka, trenerka w oświacie i biznesie, doradca zawodowy i mediator sądowy.