Unia Europejska
Wszystkie szkolenia -50%
Aktualizacja
17.05.2024

14 technik na ucznia-łobuza, które naprawdę działają

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
48,50 zł
97,00 zł -50%
Do końca 05d:04g:05m
Zrealizuj kod lub

Twoi uczniowie są niegrzeczni? Nie wiesz, z czego to wynika i jak sobie z tym poradzić? Jolanta Kawaler zdradzi Ci swoje sprawdzone metody na ucznia-łobuza.

Celem szkolenia będzie zapoznanie uczestników z przyczynami występowania zachowań agresywnych u uczniów i przedstawienie konkretnych działań poprawiających funkcjonowanie ucznia niegrzecznego w szkole.

Aby skutecznie rozwiązywać problemy wychowawcze i odpowiednio reagować na niewłaściwe zachowania u uczniów, trzeba nie tylko znać przyczyny takich zachowań, ale też umieć komunikować się z uczniami i zbudować z nim odpowiednie relacje.

Podczas szkolenia poznasz przyczyny powstawania zachowań niepożądanych u uczniów. Dowiesz się, jak funkcjonuje dziecko w wieku szkolnym i co tak naprawdę oznacza, że dziecko jest niegrzeczne.

Trenerka przedstawi Ci 14 technik pracy wychowawczej z uczniem w różnym wieku, które pomogą w rozwiązywaniu problemów z nieodpowiednim zachowaniem ucznia.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i pedagogów.

Co zyskujesz?

  • poznasz przyczyny powstawania zachowań niepożądanych u uczniów
  • dowiesz się, jak radzić sobie z niepożądanymi zachowaniami u dzieci w różnym wieku
  • zbudujesz odpowiednie relacje z uczniami
  • poznasz konkretne techniki pracy z uczniem
Jak funkcjonuje dziecko w wieku szkolnym?
Dziecko niegrzeczne, czyli jakie?
Przyczyny powstawania zachowań niepożądanych.
Techniki radzenia sobie z dzieckiem niegrzecznym

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • Prezentacja ze szkolenia
  • Szkolenie w formie podcastu
Twoje szkolenie poprowadzi

Jolanta Kawaler

Nauczycielka, trenerka w oświacie i biznesie, doradca zawodowy i mediator sądowy.

Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie zakupione wideoszkolenia znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

W przypadku zakupu wideoszkolenia (nagrania), aby móc otrzymać zaświadczenie, trzeba spełnić kilka warunków:

- poprawnie uzupełnić wszystkie dane na swoim koncie (również datę i miejsce urodzenia, gdyż zaświadczenia MEN wymagają podania tych informacji), -

zapoznać się z nagraniem,

- zdać test – test znajdziesz na karcie danego szkolenia, w zakładce „Zaświadczenia i materiały”.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Twoje produkty będą dostępne na Twoim koncie w okresie 12 miesięcy od daty zakupu. Dzięki temu bez problemu możesz wrócić do treści szkoleniowych, które Cię interesowały.

W przypadku zakupu usługi, która ma charakter wideoszkolenia lub jest inną usługą cyfrową, udostępnianą Użytkownikowi od razu po dokonaniu płatności, użytkownikowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.

Jeżeli przez przypadek złożyłaś/-eś podwójne zamówienie na ten sam produkt, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Oceny

6
65
5
46
4
8
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,5 / 6

Opinie

Natalia K.

bogate doświadczenie, spójny zestaw działań zaproponowany przez prowadzącą i dobro dziecka na pierwszy miejscu

Bożena K.

Sposób prowadzenia webinaru, bardzo ciekawie się Pani słucha, ciekawie został zaprezentowany temat i omówiony. Najważniejsze jest to, że były podawane przykłady. Temat w sam sobie bardzo interesujący i zostało podane sporo sposobów raczenia sobie z nim.

Izabella O.

Opowieści - np. o zachęceniu "łobuzów" do wolontariatu.

Magdalena O.

cenne rady i wskazówki poparte konkretnymi przykładami , rzeczywistymi działaniami

Barbara S.