Unia Europejska
Nowe darmowe webinary
Aktualizacja
25.11.2021

14 technik na ucznia – łobuza, które naprawdę działają

Kupując szkolenie, zapewniasz sobie:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
97,00 zł
Zrealizuj kod lub

Twoi uczniowie są niegrzeczni? Nie wiesz, z czego to wynika i jak sobie z tym poradzić? Jolanta Kawaler zdradzi Ci swoje sprawdzone metody na ucznia-łobuza.

Celem webinaru będzie zapoznanie uczestników z przyczynami występowania zachowań agresywnych u uczniów i przedstawienie konkretnych działań poprawiających funkcjonowanie ucznia niegrzecznego w szkole.

Aby skutecznie rozwiązywać problemy wychowawcze i odpowiednio reagować na niewłaściwe zachowania u uczniów, trzeba nie tylko znać przyczyny takich zachowań, ale też umieć komunikować się z uczniami i zbudować z nim odpowiednie relacje.

Podczas szkolenia poznasz przyczyny powstawania zachowań niepożądanych u uczniów. Dowiesz się, jak funkcjonuje dziecko w wieku szkolnym i co tak naprawdę oznacza, że dziecko jest niegrzeczne.

Trenerka przedstawi Ci 14 technik pracy wychowawczej z uczniem w różnym wieku, które pomogą w rozwiązywaniu problemów z nieodpowiednim zachowaniem ucznia.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli i pedagogów.

Co zyskujesz?

  • Poznasz przyczyny powstawania zachowań niepożądanych u uczniów
  • Dowiesz się, jak radzić sobie z niepożądanymi zachowaniami u dzieci w różnym wieku
  • Zbudujesz odpowiednie relacje z uczniami
  • Poznasz konkretne techniki pracy z uczniem
Jak funkcjonuje dziecko w wieku szkolnym?
Dziecko niegrzeczne, czyli jakie?
Przyczyny powstawania zachowań niepożądanych.
Techniki radzenia sobie z dzieckiem niegrzecznym

Zaświadczenie MEN

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz zaświadczenie MEN.
  • Zaświadczenie MEN

Materiały dodatkowe

W pakiecie ze szkoleniem otrzymasz materiały dodatkowe.
  • 14 technik na ucznia ucznia – łobuza które naprawdę działają
Twoje szkolenie poprowadzi

Jolanta Kawaler

Nauczycielka, trenerka w oświacie i biznesie, doradca zawodowy i mediator sądowy.

Oceny

6
134
5
56
4
5
3
0
2
0
1
0
Średnia ocena: 5,7 / 6

Opinie

Podobało się wszystko.

Mieczysława J.

Wskazanie mostow i murow w komunikacji

Katarzyna D.

Praktyczne przykłady rozwiązywania konfliktów

ANETA R.

Przekazane metody postępowania, przykłady.

Julita S.

Szkolenie merytoryczne. Ciekawe, dobre pomysły.

Bożena Z.