Zakończony
11.06.2024
19:30
Zapisanych
530
J. Nienałtowska-Padło
Uczeń zdolny - jak go uczyć, wychowywać, rozwijać?
Po szkoleniu możesz nabyć:
Zakończony
Co zyskujesz?
-
Uzupełnisz i uporządkujesz wiedzę na temat rozwoju i funkcjonowania uczniów uzdolnionych
-
Poznasz podstawowe przejawy SNOS oraz specyfikę uczniów z tymże syndromem
-
Dowiesz się, jakie kategorie kreatywności wyróżniają badacze omawianej dziedziny oraz czego dotyczą prawa Sylwii Rimm
-
Poznasz wybrane interwencje wychowawcze (SNOS), przykładowe techniki i narzędzia do diagnozowania uzdolnień oraz poziomu twórczości
19:30
19:50
Uczeń zdolny, czy uzdolniony? Uzgodnienia związane z terminologią
20:10
Specyfika rozwoju jednostek specyficznych
20:20
Potrzeby dzieci zdolnych
20:30
Zdolny człowiek - słaby uczeń, rzecz o Syndromie Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
20:50
Zdolny czy kreatywny - cztery kategorie uczniów z SNOS
21:00
Typy kreatywności w szkole
21:10
Prawa Sylwii Rinn
21:20
Wybrane narzędzia do diagnozowania i badania poziomu uzdolnień oraz twórczości
21:30
Kilka interwencji i przydatnych technik pracy z uczniami zdolnymi