Unia Europejska
Nowe darmowe webinary
Zakończony
20.10.2023
17:00
846

TikTok, Instagram, YouTube. Najnowsze trendy wśród Twoich uczniów

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Głównym celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom najnowszych trendów i zjawisk zachodzących na platformach społecznościowych, takich jak TikTok, Instagram i YouTube, a także dostarczenie narzędzi i wiedzy niezbędnych do zrozumienia, jak te trendy wpływają na uczniów oraz jak wykorzystać je w edukacji.

Prowadzący zaprezentuje aktualne statystyki i dane dotyczące korzystania z platform społecznościowych przez młodzież. Omówi rosnącą rolę mediów społecznościowych jako źródła informacji i rozrywki dla uczniów. Zapozna uczestników z platformami TikTok, Instagram i YouTube w zakresie ich funkcji, rodzajów treści i popularnych trendów. Przedstawi przykłady viralowych treści i kampanii edukacyjnych na tych platformach.

Omówi także aspekty związane z bezpieczeństwem uczniów podczas korzystania z mediów społecznościowych. Przedstawi narzędzia i strategie edukacyjne do promowania odpowiedniego zachowania online.

Uczestnicy dowiedzą się, jak korzystać z mediów społecznościowych w procesie nauczania. Poznają przykładowe ćwiczenia i projekty edukacyjne oparte na popularnych trendach. Otrzymają także praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia treści wideo, zdjęć i krótkich filmików.

Szkolenie skierowane jest do nauczycieli, wychowawców przedszkoli, pedagogów, kadry zarządzającej wszystkich typów szkół.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • Zrozumiesz najnowsze trendy na platformach społecznościowych i ich wpływ na uczniów
  • Zyskasz wiedzę na temat narzędzi i strategii promujących bezpieczeństwo online wśród uczniów
  • Nauczysz się wykorzystania trendów z mediów społecznościowych w celach edukacyjnych
  • Zdobędziesz praktyczne umiejętności tworzenia ciekawych treści na mediach społecznościowych
17:00
17:10
Wprowadzenie do trendów w mediach społecznościowych.
17:30
Analiza TikToka, Instagrama i YouTube.
17:50
Bezpieczeństwo i edukacja online.
18:10
Wdrażanie trendów w edukacji.
18:30
Kreatywne wykorzystanie social media w szkole.
Twój webinar poprowadzi

Marek Grzywna

Laureat nagrody Global Principal Award, trener, dyrektor szkoły dla dorosłych, specjalista od nowoczesnych metod nauczania.

Najczęściej zadawane pytania

Aby wziąć udział w darmowym webinarze (szkoleniu online w czasie rzeczywistym), wystarczy założyć konto na naszej platformie (pamiętaj o aktywacji konta!) i się na nie zalogować. Na stronie webinaru, który Cię interesuje, kliknij przycisk „Zapisz się”. Na maila otrzymasz powiadomienie o zbliżającym się webinarze. By dołączyć do szkolenia, kliknij przycisk „Dołącz” znajdujący się na stronie webinaru. Pamiętaj, aby być zalogowanym!

Po każdym darmowym webinarze istnieje możliwość zakupu zaświadczenia lub nagrania z materiałami i zaświadczeniem. Link do oferty specjalnej widoczny jest na czacie w czasie trwania webinaru. Wysyłamy go również na maila po zakończeniu webinaru.

Produkty zakupione po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej znajdziesz na swoim koncie użytkownika. Zaloguj się na edumaster.pl, a następnie kliknij w swój awatar w prawym górnym rogu i przejdź do sekcji „Konto”. Znajdziesz na nim wszystkie swoje produkty, zamówienia i zaświadczenia (menu z lewej strony).

WAŻNE!

  • Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu 5 dni roboczych.
  • Zaświadczeń nie wysyłamy mailem. Możesz je pobrać w formie pdf’a ze swojego konta użytkownika.

Nagrania z webinarów dodajemy w ciągu max. 5 dni roboczych. Gdyby po tym czasie produkt nie pojawił się na Twoim koncie, bardzo prosimy o kontakt na bok@edumaster.pl.

Jeżeli zakupionego zaświadczenia nie ma na Twoim koncie użytkownika, upewnij się, czy wszystkie dane potrzebne do jego wygenerowania są uzupełnione. Zaświadczenia potwierdzające udział w naszych szkoleniach są dokumentami certyfikowanymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki, które wymaga, aby na dokumentach pojawiły się informacje takie jak:

  • imię i nazwisko osoby biorącej udział w szkoleniu
  • data urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu
  • miejsce urodzenia osoby biorącej udział w szkoleniu

Dane te można uzupełnić z poziomu konta użytkownika w zakładce „Moje dane”.

Jeśli wszystkie dane są uzupełnione, płatność przeszła pomyślnie, a Ty nie masz zaświadczenia – skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.

Zaświadczenia na naszej platformie generują się automatycznie, w oparciu o informacje podane przez użytkownika. Dlatego wpisując imię i nazwisko czy miejsce urodzenia, sprawdź czy nie ma w nich żadnych błędów.

Jeśli na Twoim zaświadczeniu znajdują się błędy, skontaktuj się z nami poprzez formularz (https://edumaster.pl/kontakt) lub na maila bok@edumaster.pl.

Webinary to szkolenia online na żywo, co oznacza, że można je obejrzeć tylko o wyznaczonej godzinie we wskazanym dniu. Jeśli jednak bardzo zależy Ci na danym temacie:

  • sprawdź swojego maila – osoby, które były zapisane na dany webinar, otrzymują ofertę specjalną, pozwalającą na zakup m.in. nagrania z zaświadczeniem (po zdaniu testu) z tego szkolenia
  • sprawdź ofertę naszych wideoszkoleń – najprawdopodobniej dany temat znajduje się w naszej ofercie i możesz go zakupić (wszystkie organizowane na platformie webinary zamieniamy na wideoszkolenia: https://edumaster.pl/wideoszkolenia)
  • śledź na bieżąco ofertę naszych webinarów i retransmisji – regularnie wracamy do ważnych dla nauczycieli tematów.

Jeżeli założyłaś/-eś konto, ale nie otrzymujesz powiadomień o szkoleniach, upewnij się, że Twoje konto jest aktywne. Możliwe, że po założeniu konta, nie potwierdziłaś/-eś tego faktu, klikając w link aktywacyjny, który wysłaliśmy w mailu.

Jeśli nie możesz znaleźć tego maila w skrzynce, skontaktuj się z nami na bok@edumaster.pl.