Unia Europejska
Dostęp na rok -55%
Zakończony
06.06.2023
19:30
326

Szkolne gry uczniów, nauczycieli i rodziców - jak je rozpoznać i jak na nie reagować?

Po szkoleniu możesz nabyć:
  • zaświadczenie MEN
  • materiały dodatkowe
  • nagranie ze szkolenia
Zakończony

Jak rozszyfrować i reagować na zagrywki, które zakłócają lekcję? Jakie strategie komunikacyjne stosują rodzice? Jak reagować na trudne sytuacje, by nie popełnić błędu w kontaktach z uczniami lub ich rodzicami? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w czasie szkolenia Joanny Nienałtowskiej-Padło.

Pod pojęciem „analizy transakcyjnej” kryje się psychologiczna koncepcja stosunków międzyludzkich, sformułowana przez amerykańskiego psychiatrę Erica Berne’a. Koncepcja ta jest punktem wyjścia dla teorii gier psychologicznych, stanowiących zakłamany przejaw komunikacji o dużym natężeniu emocjonalnym. Teoria gier znajduje odzwierciedlenie w wielu interakcjach między nauczycielami, uczniami i rodzicami, dlatego wiedza na ten temat jest niezwykle przydatna w praktyce każdego pracownika oświaty.

Prowadząca szkolenie Joanna Nienałtowska-Padło scharakteryzuje krótko teorię gier psychologicznych, a następnie wyjaśni, jakie strategie stosują uczniowie, nauczyciele i rodzice, by jak najlepiej odnaleźć się w szkolnych realiach. Dzięki szkoleniu dowiesz się także, jak obiektywnie oceniać zastane sytuacje i jakich zachowań unikać, by nie popełnić brzemiennego w skutkach błędu w kontaktach z podopiecznymi i ich opiekunami.

Szkolenie przeznaczone jest dla: pedagogów, psychologów, nauczycieli.

Po darmowym webinarze w ramach oferty specjalnej możesz zakupić:

  • pakiet standard: zaświadczenie MEN i plik audio
  • pakiet plus: zaświadczenie MEN, plik audio, nagranie ze szkolenia, prezentację i ewentualne materiały dodatkowe

Osoby, które mają u nas wykupiony roczny dostęp zaświadczenia i materiały z darmowych webinarów otrzymują w cenie abonamentu.

Co zyskujesz?

  • poznasz założenia koncepcji analizy transakcyjnej Erica Berne’a
  • dowiesz się, jak przełożyć wiedzę z zakresu analizy transakcyjnej na praktykę szkolną
  • dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w kontaktach z uczniami i rodzicami
19:30
20:00
Gry psychologiczne – elementy analizy transakcyjnej
20:30
Jak przetrwać w szkole – strategie nauczycieli i uczniów wykorzystywane w szkole w celu przetrwania
21:00
8 najkosztowniejszych błędów pedagogicznych
21:30
Błędy percepcji wpływające na szacowanie, opiniowanie i ocenianie
Twój webinar poprowadzi

Joanna Nienałtowska-Padło

Pedagog, psychoprofilaktyk, socjoterapeuta, edukator, coach.